Автомобільний салон поєднує в собі і магазин і виставковий зал, тому тут від ароматизації повітря потрібно створення атмосфери, що підтверджує виняткову якість автомобілів.

Від нових автомобілів неминуче виходить неприємний запах гуми, пластику та текстилю, тому необхідно подбати про нейтралізації цих запахів, замінюючи їх приємнішими (ароматами благородної шкіри, дерева чи інших вишуканих композицій).

Автосалони можуть застосовувати ароматизацію для збільшення часу перебування клієнтів у виставковому залі, викликання ностальгічних спогадів, поліпшення якості товару, що сприймається. Також деякі запахи можуть застосовуватися, щоб підвищити настрій та заспокоїти нервових клієнтів. Для збільшення продажів серед жіночої аудиторії ви можете використати аромати, приємні цій категорії клієнтів.

Дослідження показали, 70-80% людей судять за ароматом не лише про такі характеристики як вишуканість, свіжість, а й потужність.
За даними досліджень 86% американців та 69% європейців керуються запахом при покупці автомобіля. Хіба потрібен ще вагоміший привід проведення попередньої ароматизації автомобілів перед продажем?

Що рівень розвитку країн, то більше в них приділяється навколишнім запахам.

Французький виробник автомобілів, компанія Citroen використовує ароматизацію автомобілів. Покупці Citroen C4 можуть обрати один із дев'яти ароматів, наприклад, запахи ванілі, лаванди, цитрусу, квітки лотоса. У Citroen вважають, що приємна атмосфера, що створюється за допомогою ароматизаторів, сприятливо впливає на безпеку водіння.
Аромат тримається близько 6 місяців, після чого власник авто отримує листа з компанії з пропозицією купити новий аромат.
Експерти із запахів з MAESA creative beauty group вважають, що такий підхід створює асоціації аромату з брендом, підвищуючи впізнаваність та рівень бренду – частину маркетингової стратегії.

Fiat – відомий італійський промисловий гігант створив цілий відділ, який вирішує проблему надання сприятливого аромату автомобілям, що сходять з конвеєра. Салони всіх моделей, починаючи з Bravia та Bravo, замість звичного запаху пластмаси пахнуть тонкими деревними ароматами.

G.Clotaire Rapaille доктор медицини, засновник Archetype discoveries Worldwide – компанії у Флориді, що вивчає споживчий попит і радником автомобілебудівників та виробників ароматів сказав, що запах – хоч і не перше враження потенційного покупця автомобіля, він може бути причиною відмови від покупки. У наші дні такі аромати, як дорога шкіра, дерево, шерсть та лак, з'єднані в одному ароматизаторі – «салон дорогого автомобіля».

Cadillac зробили бум у 2003 році, створивши свій фірмовий аромат, названий «Нюанс».
Аромат обраний за підсумками голосування серед 340 власників Кадилак, які були тестовані із зав'язаними очима. Один із шести ароматів автомобілів був обраний як новий фірмовий аромат компанії. Після справи компанії дивним чином пішли нагору з новою моделлю Cadillac Escalate. Невже все лише завдяки дизайну автомобіля чи запах теж відіграв свою роль у підвищенні продажів?

У середині 90-х у компанію Rolls Royce почали надходити скарги від клієнтів на те, що нові автомобілі не цілком відповідають якості класичних попередників. Після проведеного комерційного розслідування з'ясувалося, що проблема не в технічних чи дизайнерських прорахунках. Вся справа в неповторному запаху салону автомобілів Rolls Royce Silver Cloud, що не давав спокою цінителям марки. В результаті компанії довелося витратити сотні тисяч доларів, щоб відтворити аромат культової моделі 1965, що складався з 800 окремих нот. І тепер нові Роллс Ройси пахнуть як Silver Cloud.

Дивно, що на перший погляд така незначна особливість може вплинути на наше рішення про купівлю таких дорогих предметів преміум-класу.

Підрозділ компанії Lexus у Північній Кароліні використовує ароматизацію, щоб підкреслити високий рівень сервісу. На вході відвідувачів зустрічає запах зеленого чаю та лемонграсу, у шоу-румі відчуваються свіжі ноти грейпфрута та ванілі, а в лаундж зоні крім солодких частування гостей зустрічають не менш солодкі запахи печива та шоколаду, що створюють атмосферу домашнього затишку та гостинності.
"Ароматизація надає розкішності нашому салону і є важливою складовою сприйняття" - повідомляє генеральний директор Hendrick Lexus Dealership

Продаж автомобілів
Уживані автомобілі, так само, як і нові, потребують ароматизації. За роки експлуатації салон автомобіля вбирає запахи колишніх власників, домашніх вихованців, тютюну, використаних раніше освіжувачів і ароматизаторів (не завжди хорошої якості). Передпродажна підготовка неодмінно повинна включати роботи з видалення наявних запахів та надання автомобілю нового свіжого аромату. Такі нескладні процедури, безперечно, дозволяють продати транспортний засіб за вищою ціною.

На заході, де розвинена торгівля автомобілями, ароматизація салону входить у стандартну процедуру передпродажної підготовки. За словами торговців автомобілями, вона дає приголомшливий результат: як один з аргументів при виборі авто клієнти вигукують: «Цей автомобіль пахне як новий!».

Ароматизація автошоу
Один із ефективних способів привернути увагу відвідувачів – використання потужної системи ароматизації повітря. Для заходів, що періодично проводяться, зовсім не обов'язково купувати дороге обладнання для ароматизації, вигідніше буде орендувати прилади, надавши фахівцям підбір аромату, що відображає характер автомобілів, що представляються.

Для ароматизації салону автомобіля існують рідини для обробки поверхонь із пластику та шкіри. Вони очищають салон до блиску, усувають неприємні запахи і надають вашому транспортному засобу аромату дорогого салону з нотами натуральної шкіри, лаку, дорогих порід дерева і вовни.

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Luxury, Leather, Ermes, Ваніль-Тютюн, Aventura, Чорна Орхідея, Savage, Французька Рів'єра.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: