У першу чергу ароматизація даного сегмента сприяє збільшенню середнього чека, люди купують більше, зростає кількість покупок дорожчих товарів і, що важливо, зростає кількість незапланованих покупок. Застосувавши зональну ароматизацію (коли ароматизується не весь торговий зал, а деяка його частина), можна розставити акценти на іміджевих зонах магазину. Так ви зможете привернути увагу покупців до новинок техніки, спеціальних акцій або розпродажів. Але тут, на відміну від інших сегментів бізнесу, вам відкривається більший простір для уяви. Наприклад, відділ кавоварок можна ароматизувати запахом свіжозвареної кави або кави з булочками, відділ хлібопічок запахом гарячого хліба, кухонної техніки запахом кориці – символом домашнього затишку, відділ пральних машин ароматом свіжої білизни або морського бризу, а газонокосарок та садового інструменту запахом свіжих. Відділи з товарами преміум-класу слід наповнювати ароматами розкоші - дорогої шкіри, сигар, сандалу, запахами дерева або арома-композиціями за мотивами знаменитих парфумерних шедеврів.

Салони стільникового зв'язку, як правило, мають мережу магазинів, можуть використовувати єдиний аромат для всієї мережі, викликавши цим додаткові асоціації у споживачів зі своєю торговою маркою, підвищивши впізнаваність бренду та імідж компанії.

За допомогою ароматів можна залучити цільову аудиторію. Запахи приємні жінкам у магазинах електроніки та техніки, клієнтами яких зазвичай є чоловіки, залучають нову аудиторію, тим самим розширюючи межі бренду та підвищуючи прибуток.

Вчені проводили дослідження, наскільки запахи можуть підвищувати продаж. В результаті було встановлено, що легкий аромат ванілі у магазинах побутової техніки спонукає жінок купувати електроніку, купівля якої зазвичай вважається «чоловічим заняттям». Фахівець із споживчої психології – Брюс Д. Сандерс аргументує це тим, що в грудному молоці міститься аромат ванілі та жінки асоціюють його з упевненістю.
Журнал «Consumer Research»

Не варто забувати, що чоловіки та жінки по-різному сприймають запахи.
До деяких ароматів жінки чутливіші.

Компанія SONY спантеличилася створенням сприятливої атмосфери, що позитивно характеризує бренд, для цього було проведено відбір більш ніж з 1500 різних арома-масел та композицій. Вся складність полягала в тому, щоб знайти однаково приємний запах для жінок з метою залучення більшої кількості покупців із цієї цільової аудиторії, але не відлякати чоловіків. Іншими словами - аромат не повинен був бути надто жіночним, але повинен був подобатися жінкам. І його знайшли, обрана арома-композиція складалася із суміші запахів апельсина, ванілі та кедра. Критики сприйняли таку стратегію як спосіб маніпулювання людьми. SONY у відповідь повідомили, що лише намагаються створити сприятливу атмосферу для своїх клієнтів.

Компанія Sony Electronics відповідно до концепції дбайливого ставлення до природи по-новому оформили вітрини магазинів Sony Style у США. Особлива увага на вітринах приділяється екологічній продукції. На додаток як фірмовий запах був обраний зелений бамбук. Це підвищує впізнаваність бренду, роблячи його «мультисенсорним», до того ж натуральний аромат сприятливо впливає на імідж Sony як екологічно орієнтованої компанії.

Повітря у флагманському магазині побутової електроніки Samsung на Манхеттені просякнуте ароматом стиглої дині. Разом з м'яким приємним освітленням легкий аромат створює заспокійливу атмосферу відпустки в теплих країнах. Запах, що розповсюджується прихованими у стелі пристроями, став фірмовим арома-логотипом компанії.
"Брендинг - це те, що клієнт відчуває по відношенню до компанії або продукту, це емоційний зв'язок з клієнтом" - стверджує Рендалл Стоун, нью-йоркський фахівець з маркетингу та брендингу, який допоміг Samsung у створенні арома-логотипу.

Французька філія всесвітньо відомого оператора стільникового зв'язку Vodafone використала ароматизацію, щоб покращити сприйняття якості пропонованих послуг та товарів. Відвідавши будь-який із салонів Vodafone, ви відчуєте запах лотоса, який став частиною брендбуку компанії. Ідея мала такий успіх, що тепер при виробництві нових стендів у вітринах передбачено спеціальне місце для арома-обладнання.

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Luxury, Bella, Шкіра, Ermes, Ваніль Тютюн, Aventura, Виноград, Чорна Орхідея, Savage, Red Gem.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: