"За результатами проведених фокус-груп, в яких взяли участь наші відвідувачі, аромат відіграє значну роль і створює позитивне враження у клієнтів"

Девід Кірбі, Центр інновацій McDonald's

Відомо, що невеликі кафе та ресторанчики часто приваблюють відвідувачів саме запахами страв. Спокусливі аромати кулінарних шедеврів, що розповсюджуються на вулицю біля входу, розпалюють апетит у відвідувачів, що проходять неподалік. Дорогі та елітні ресторани, навпаки, намагаються позбутися запахів кухні будь-якими можливими способами, застосовуючи ароматизатори з нейтралізацією запаху.

Джерела неприємних запахів можуть бути різні: кухня, туалети, підсобні приміщення, тютюновий дим, змішаний із запахом їжі в залах. Навіть якісно спроектована вентиляція не завжди здатна повністю усунути ці згубні для атмосфери ресторану запахи. Адже відвідувач, замовляючи страву, хоче відчувати лише аромат свого замовлення.

Використовуючи нейтралізатори, ви позбавите приміщення неприємних запахів і, створивши особливу атмосферу, підтримайте репутацію закладу.

Поблизу бару та під час спеціальних акцій, рекомендується поширювати аромати лікерів та коктейлів для привернення уваги до рекламованого продукту та підвищення кількості імпульсних замовлень.

Експеримент з ароматизації ресторану:
Підвищення часу перебування відвідувачів на 65%
Зростання замовлень кави та десертів на 30%

Постояльці Hard Rock Hotel часто не помічали кафе при готелі, оскільки вхід до нього був розташований під сходами у холі. Щоб гості змогли легко знайти кондитерську, на головних сходах було встановлено дві системи ароматизації: простір зверху наповнили ароматом свіжого печива, а внизу – запахом морозива у вафельному стаканчику. Тим самим запах став свого роду «навігатором», який проводжав гостей прямо до дверей кафе.
«Після того, як у кафе при готелі Hard Rock Hotel в Орландо став використовуватися ароматизатор із запахом печива, продажу морозива та випічки підвищилися на 30%»
Генеральний менеджер, Hard Rock Hotel, Universal Orlando

Аромат визначає смак їжі
Виявляється, що більшість смаку їжі походить від її аромату, що надходить до чутливих клітин носа через порожнину рота і ніздрі. Відомо, що наші смакові рецептори здатні розрізняти лише 4 властивості їжі: солоний, солодкий, кислий, гіркий. Решта відтінків відчувається завдяки запахам. Це легко перевірити – на холоді, коли ніс блокований, більшість продуктів здаються нам майже несмачними. За статистикою, велика кількість пацієнтів, які скаржаться на зниження смакової чутливості, фактично мають проблеми з нюхом.
Вважається, що почуття нюху на 80% впливає смакові відчуття.

Окрім знищення неприємних запахів у приміщеннях для куріння та туалетних кімнатах, наповнення апетитними ароматами залів та вуличного простору поблизу входу до кафе чи ресторану, сучасні технології дозволяють додати аромати та до друкованої продукції. Уявіть меню, де сторінки з десертами пахнуть шоколадом та полуницею із вершками. Безумовно, це сприятливо відіб'ється на продажах, а ароматизовані фірмовим запахом візитки та інший роздатковий матеріал підвищать пізнаваність вашого кафе.

Апетитні запахи їжі (наприклад аромат свіжоспеченого хліба) бадьорять відвідувачів і покращують їх настрій, тому рекомендується розташовувати ароматизатори повітря з цими ароматами поряд із входом до приміщення.
Правильно підібраний аромат символізує удачу, комфорт та благополуччя, справляючи на відвідувача настільки сприятливе враження, що у нього виникає бажання повертатися до вас знову і знову.
Найбільш привабливими ароматами для кафе та ресторанів вважаються запахи кави та домашньої випічки, оскільки вони здатні розпалити апетит навіть у відносно ситих відвідувачів.

Вчені стверджують, що аромат груші має здатність викликати апетит.

Якось керівництво компанії Lee-Moore Oil (підрозділ Exxon Mobil) прийняло рішення встановити по всій мережі своїх кав'ярень при автозаправках нові кавомашини, більш сучасні та якісні. Безперечно, це покращило смак напою, але незважаючи на це, кількість замовлень суттєво знизилася. За результатами проведеного дослідження споживчої поведінки виявилося, що 76% клієнтів при виборі магазину керувалися ароматом, а герметичний відсік для відходів у нових машинах практично не пропускав запах назовні. Після того, як компанія почала застосовувати додаткову ароматизацію приміщень, продаж знову пішов у гору.

Ідея для оформлення столиків кафе та ресторанів
Створіть неповторну затишну атмосферу, поставивши на кожен стіл невеликою аромою-свічкою. Якісний склад не виробляє гару і створює легкий натуральний аромат, який не перебиває запах їжі, а доповнює його, ніби на столі стояв букет квітів. Свічки зроблять час, проведений у Вашому ресторані незабутнім та дозволять виділитися серед інших закладів. Ними можна прикрашати VIP-зону чи урочисті заходи.

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Ваніль, Піна колада, Кава, Випічка, Мохіто, 24 Голд, Ваніль Тютюн, Виноград, Чай Лимон, Азіатський Сад, Чорна Орхідея, Хліб, Саваж, Білі Квіти, Французька Рів'єра.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: