Стратегія ароматизації магазину взуття схожа на два попередні (ароматизація магазинів одягу та нижньої білизни).

Не забувайте, що збільшення прибутку та усунення запахів – це не єдині причини, через які вам слід ароматизувати взуттєвий бутік.

Всесвітньо відома компанія, що випускає взуття та сумки класу люкс – Jimmy Choo вдається до послуг арома-маркетингових компаній для ароматизації своїх магазинів, розташованих у всьому світі.

"Бренди тепер розумію, що це є частиною ведення бізнесу", говорить Ендрю Кіндфуллер (Andrew Kindfuller), генеральний директор американської аромамаркетингової компанії.

Відомий виробник кросівок – New Balance облаштував свій магазин у Пекіні під ретро-стиль 50-60х років: старі фотографії на стінах та рекламні плакати New Balance, дерево та шкіра у дизайні інтер'єру. Проект «мультисенсорного маркетингу» також включав аудіо-фон, візуальний та нюховий вплив на покупців. У магазині використовуються деревні аромати з нотами шкіри, що нагадують магазини взуття із середини XX століття.

Доктор Алан Хірш провів цікавий експеримент, помістивши кілька пар абсолютно однакових кросівок Nike у два різних відділи, один з яких ароматизувався. За результатами опитувань 84% покупців віддали перевагу моделям в ароматизованій секції, вони оцінили їх як якісніші і готові були купити їх за вищою ціною.
Таким чином, наявність гарного аромату спонукає нас підсвідомо сприймати річ як найкращу за якістю. За результатами опитування, кожен із 10 покупців у ароматизованій секції був готовий переплатити за взуття на 10$ на відміну від покупців у не ароматизованому відділі. Цей досвід можна застосовувати у тих відділах, де ціни на взуття вищі.
Доктор Алан Хірш, "Ефект впливу ольфакторних подразників при оцінці покупцем продукту", Chemical Senses (1991)

Рекомендации по выбору ароматов:
Luxury, Bella, Кожа, Ermes, Stradivarian, Ваниль Табак, Royal, Blue, Черная Орхидея, Giorgio, Woody Fantasy, Quelle.
ВАЖНО!
Применить ароматизацию в Вашем бизнесе несложно. Можно приобрести оборудование и ароматы и заниматься самостоятельно, а лучше довериться профессионалам, получив дополнительные выгоды и преимущества «под ключ» по утвержденной абонентской плате, а именно:
  • оборудование и ароматы не нужно покупать
  • ежемесячное плановое посещение специалиста для обслуживания – замены аромата и элементов питания, настройки и профилактики оборудования
  • оперативный (по требованию) выезд специалиста для настройки, перемещения, ремонта, замены оборудования, презентации новых ароматов
  • Вам не нужно назначать ответственного сотрудника или самому обслуживать арома-оборудование, тратя своё время
Секретная формула для выбора, что лучше – купить или обслуживаться у специалистов:
Если площадь помещения для ароматизации до 50 кв.м. – выгоднее купить, если свыше 50 кв.м. – выгоднее и удобнее обслуживаться у нас.
Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: