Барбершопи (спеціалізовані чоловічі перукарські салони) останнім часом набирають все більшої популярності. Як виділитися серед численних наслідувачів і конкурентів, як створити унікальний імідж?

Особливий дизайн, професійні чоловічі засоби догляду, досвідчені майстри – це невід'ємна частина професійного барбершопа. Але крім цього вашою візитною карткою може стати і аромат, адже саме він зустрічає і проводжає відвідувачів, за запахом люди підсвідомо судять про якість послуг, дизайн приміщення та й про всю атмосферу в цілому. Емоції клієнтів будуть набагато сильнішими, а спогади про ваш заклад набагато яскравішими, адже аромат створює міцний невербальний зв'язок з брендом та місцем.

Для ароматизації можуть підійти чоловічі парфумерні аромати, але без переважаючих морських нот, оскільки потрібно підкреслити елітарність закладу, а морська свіжість асоціюється з недорогими дезодорантами. Зверніть увагу на пряні, деревні та мускусні аромати, ноти уда, сандала, кедра, шкіри, навіть легкі ноти цитрусових та лаванди будуть цілком доречні.

Перець, лавр чи ром?
У американців є класичний аромат лосьйону після гоління Bay Rum (лавровий ром) з нотами рому та перцю гвоздикового, або лавра американського (Бай-дерево) і у багатьох він асоціюється якраз із барбершопами. Основний компонент олії байдерева – евгенол (запашна речовина з сильним запахом гвоздики).

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Luxury, Ermes, Ваніль Тютюн, Aventura, Чорна Орхідея, Savage, Red Gem, Old Wood, Французька Рів'єра.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: