Ювелірні прикраси асоціюються з розкішшю та красою, це вічні цінності, які передаються з покоління до покоління. Часто купівля коштовностей знаменує певну урочисту дату, тому вибір такого товару не терпить метушні. Використовуючи ароматизацію в ювелірному салоні, ви не тільки покращите імідж свого бренду. Ароматизація створює атмосферу благородства, розкоші, комфорту, вигідно підкреслює блиск ювелірних прикрас, дорогоцінних металів та каміння, сприяє залученню ще більшої кількості клієнтів. Якщо у вас мережа ювелірних магазинів, то за допомогою одного аромату у всіх точках продажу ви підвищите впізнаваність бренду.

Найбільший постачальник діамантів De Beers використовує ароматизацію своїх шоурумів у Манхеттені та Лос Анджелесі сумішшю квіткових та цитрусових ароматів з нотами зеленого чаю.

 

 

Марк та Моніка Клодіус (Mark та Monika Clodius) представили клієнтам свій фірмовий аромат, спеціально розроблений для ювелірних салонів Clodius&Co. Моніка характеризує його, як дуже чистий, з нотами ванілі кедра з натяком на спеції. Дуже тонка і нав'язлива композиція». Це вимога віце-президента магазину, котрий, як і деякі співробітники, алергік.

Марк і Моніка вибрали Аромамаркетинг у прагненні запропонувати більш повний досвід покупок своїм клієнтам.

Люди, які прийшли в ювелірний магазин, щоб витратити чималі гроші на прикраси, часто починають боротися зі своїм рішенням, аналізують, зважують за та проти. Приємний аромат у торговому залі допомагає розслабитися, впоратися зі стресом та покращує настрій.

Моніка та Марк зазначили, що бізнес за останній рік покращився. Хоч, річ і не тільки в запаху, ароматизацію бізнесу не варто недооцінювати. Аромат створює особливу атмосферу розкоші та багатства, гармонійно поєднується із дизайном приміщення, стає частиною загальної маркетингової стратегії.

Багато відомих ювелірних салонів по всьому світу використовують ароматизацію повітря у своїх торгових мережах. В Україні аромамаркетинг починає набирати обертів, але поки що переваги цього порівняно недорогого маркетингового прийому відомо обмеженій кількості компаній, ви можете застосувати ароматизацію вже зараз, поки ваші конкуренти не зробили це раніше за вас.

Oriental Watch Co. - Велика мережа магазинів годин преміум-класу, розташованих по всій Азії. Над створенням персонального аромату для бренду Oriental Watch Co. працювали фахівці з відомої у Гонконгу компанії Skywork Design Ltd. В результаті було створено унікальний аромат із нотами зеленого чаю. «Побачивши годинник, легко їх забути, але якщо ти відчуваєш аромат, то це назавжди. Запах йде безпосередньо до емоційної частини нашого мозку» – стверджує директор Skywork Design Ltd. – Даніель Фонг.

Аромат використовується у всіх 12 магазинах. Складно судити, чи це призвело до суттєвого збільшення продажів, але, як стверджують продавці, ефект від ароматизації є. Один із менеджерів ділиться своєю думкою: «Цей приємний запах розслаблює клієнтів, вони довше затримуються в магазині, особливо поблизу апарату, що розповсюджує аромат. Ми можемо довше розмовляти з потенційними покупцями і, зрештою, сподіваюся, здійснити продаж. Нашим співробітникам це також сподобалося. У нас напружена робота, ми працюємо з годинником вартістю від 1000 до 1000000 $, запах допомагає знизити напруженість».

Якщо ювелірний магазин розташований усередині торгового центру, необхідно подбати, щоб сторонні запахи із сусідніх відділів не зіпсували враження: запах їжі та тютюну можна усунути за допомогою ароматів, у складі яких є нейтралізатор запахів.

Ароматизація салонів оптики
Нині окуляри – це не просто функціональний елемент, а й атрибут стилю, засіб самовираження.
Аромат як символ респектабельності для особливо вимогливих клієнтів спрямований на створення атмосфери підвищеного комфорту. Її, безумовно, оцінять ваші клієнти, що у свою чергу благотворно позначиться на вартості покупки.

Рекомендації щодо вибору ароматів:
24 Gold, Brilliant, Ваніль, Гранат, Чорна Орхідея, Terenzia, Bella, Luxury, Французька Рів'єра.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: