Не лише барвисті рекламні проспекти та спеціальні пропозиції стимулюють купівлю путівки. Ароматизація також сприяє збільшенню продажів та залученню нових клієнтів до туристичних фірм.
Чарівні аромати тропічного лісу, морського прибою, гірських вершин, екзотичних фруктів або нагрітого піску подумки переносять у місця майбутнього відпочинку, надаючи на клієнтів незабутні враження. У поєднанні з комфортною атмосферою (звуковий фон, інтер'єр, освітлення) та якісним сервісом вони не залишають вибору, окрім як придбати путівку у вашій компанії.

Таким чином, створюючи розслаблюючу атмосферу відпочинку, максимально наближену до реальності, ви залучаєте більшу кількість клієнтів, а значить підвищує імідж та впізнаваність компанії.

Правильні аромати здатні нагадати вашим клієнтам про приємні моменти поїздок за кордон та спокусити їх взяти більше тижнів відпочинку.

Відома французька туристична агенція Havas вже давно використовує у своїх офісах атмосферу майбутніх місць відпочинку своїх клієнтів – аромат тропічних чагарників та нагрітого піску.
Понад 200 офісів туристичної компанії Thomson обладнані ароматизаторами повітря. Ідея ароматизації розглядається і таким гігантом, як Touristik Union International (ароматизація вже адаптується у перших тридцяти точках продажу)

Екзотичні аромати тропічного лісу, запахи морського узбережжя або гірських стежок переносять клієнтів у далекі країни та улюблені місця відпочинку. Аромат кокосового молока - найбільш популярний у цьому сегменті, а запах моря та екзотичних фруктів чудовим чином підвищує кількість проданих путівок більш ніж на 10%.

 

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Luxury, ВанільТютюн, Піна Колада, Виноград, Азіатський Сад, Чорна Орхідея, Випічка, Білі Квіти, Французька Рів'єра, Мохіто, Грейпфрут.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: