Люди, які користуються послугами SPA та косметичних салонів прагнуть задоволення та краси. Ароматизація салонів створює атмосферу спокою та розслаблення для ваших клієнтів, підвищує впізнаваність салону, покращує імідж, а отже, і збільшує прибуток. У відвідувачів буде складатися хороша думка про салон і якість послуг.

Ви можете ароматизувати як усі приміщення одним ароматом, який асоціюватиметься у клієнтів з вашим брендом, так і провести окрему ароматизацію кабінетів або зон, підбираючи запахи індивідуально для кожного виду процедур.

SPA-салонам рекомендується використовувати аромати на 100% що складаються з натуральних ефірних олій.
Високоякісні ефірні олії сприяють активному розщепленню жирових відкладень, сприятливо впливають на здоров'я, підвищують імунітет, знімають стрес, покращують настрій і знищують віруси та бактерії – ще один аргумент на користь ароматизації для вашого бізнесу.

Незабутня атмосфера впливає на емоції людей, створює певний настрій та асоціації через запахи, дозволяє краще запам'ятати ваш бренд та збільшує відсоток повторних звернень – наступного разу необхідні процедури клієнт асоціюватиме лише з вашим салоном.
Всесвітньо відомі салони вже не перший рік використовують ароматизацію для залучення більшої кількості клієнтів та підвищення впізнаваності свого бренду. В Україні такий підхід поступово набуває популярності, тому вже зараз ви можете випробувати його першими, поки це не зробили ваші конкуренти.

В 1956 Жак Дессанж відкрив свій перший салон краси, який розташувався в одному з найпрестижніших районів Парижа - на Єлисейських полях. Незабаром це місце стало популярним серед Крістіана Діора та Коко Шанель, які використали талант Дессанжа для створення неповторних зачісок своїм моделям на показах. Салон відвідували такі знаменитості як Джейн Фонд, Бріджіт Бардо, Кім Новак, Джин Сіберг.
За півтора століття неповторний стиль, винахідливість, компетентність та абсолютна чистота стали частиною бренду.
Сьогодні понад 50 000 відвідувачів у всьому світі користуються послугами салонів Dessange.
Відповідно до філософії бренду, атмосферу розкоші в салонах створюють неповторні аромати.
«Ексклюзивні аромати у наших приміщеннях зміцнюють зв'язок із брендом, створюють ідеальну атмосферу для співробітників, клієнтів та гостей, а також диференціюють нас серед конкурентів» – розповідає керуючий салону, Olivier Meyjonade.

Арома-композиція з базовими нотами кедра та сандалового дерева у поєднанні з фруктово-квітковими верхніми нотами, такими як інжир та фіалка найкраще характеризує бренд Dessange.

Вчені провели цікавий експеримент, що показує, як запахи впливають на сприйняття жінок чоловіками, визначивши, що квіткові запахи та аромати спецій зменшують сприйману вагу приблизно на 7%. А запах грейпфрута робить жінку молодшою на 6 років в очах чоловіків.

Доктор Алан Хірш, директор Дослідницького фонду Вивчення Запаху та Смаку в Чикаго, відомий невропатолог та психіатр, повідомив, що жінки, які використовують аромат рожевого грейпфрута, сприймалися чоловіками, на шість років молодшими, ніж були насправді.

Інші аромати, такі як броколі, гарбузові пиріг, банан, огірки та м'ята, що використовуються жінками середнього віку, не мали такого ефекту.
Цікаво, що запах грейпфрута ніяк не впливає на сприйняття жінками віку чоловіків.

Дане дослідження з'явилося в пресі через місяць після заяви в новинах співробітниці Рочестерського Медичного центру, про смерть пацієнта, який став жертвою смертоносної дії соку грейпфрута та одночасного прийому знижувального холестерину ліків. У тому ж випуску повідомлялося, що сік міг призвести до вагітності, тому що анулював ефект одного із компонентів протизаплідних пігулок.

Проте дослідження доктора Хірша привернули до себе багато уваги з боку громадськості.

Особливо цікавий той факт, що складні композиції парфумів, у складі якого є нота грейпфрута, не надають ніякого психологічного впливу на чоловіків, на відміну від натурального аромату фрукта.
Зробивши цей висновок Хірш, сподівається отримати непоганий прибуток завдяки своєму відкриттю. Його фонд розпочав випуск еліксиру "Timeless View Youth Perception Spray".

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Luxury, Bella, Ваніль Тютюн, Royal, Aventura, Чорна Орхідея, Sil, Giorgio, Red Gem, Quelle.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: