Ароматизація магазину одягу не тільки підвищує впізнаваність та імідж, вигідно виділяючи вас серед численних схожих магазинів. Застосування Аромамаркетинг створює у клієнтів переживання від покупки, стимулює купівельний інтерес. Крім того, певні аромати позитивно впливають на настрій покупців, завдяки чому вони довше знаходяться в магазині, а якщо клієнт розслаблений і перебуває у відмінному настрої, його купівельна спроможність підвищується, збільшується кількість імпульсних покупок, а разом з ними і ваш прибуток.

Зі зростанням конкуренції клієнт стає більш вимогливим, тому застосування правильної ароматизації повітря в торгових точках відноситься до подійного маркетингу так само, як і асортимент товарів, освітлення, музика, грамотний і вихований персонал.

У Європі вже не перший рік успішно застосовують ароматизацію магазинів одягу, в Україні така практика з'явилася нещодавно, у вас є шанс випробувати цей маркетинговий хід раніше за конкурентів.

І даремно деякі вважають, що ароматизація в магазинах одягу потрібна лише для того, щоб приховати запах поту в примірочних кабінках та запах неякісних товарів. Ароматизація повітря успішно використовується в магазинах класу люкс, адже купівля речей відомої марки має викликати особливі незабутні враження. Для цього застосовуються всі найсучасніші засоби нейромаркетингу.

Президент компанії AromaSys та піонер бізнес-ароматизації – Марк Пельтьє (Mark Peltier) згадує про створення ним унікального аромату для бутіків одного з найвідоміших брендів преміум-класу – Louis Vuitton: «Мене просили відтворити аромат шкіри, але один він не здатний передати розкіш, властиву бренду Louis Vuitton. Запах шкіри досить специфічний і подобається не всім, тому до аромату дорогої шкіри ми додали квіткові ноти, в результаті вийшла складна та багатогранна арома-композиція ні на що не схожа – запах розкоші та успіху, який ніхто ніколи не відчував».
У словах Марка складно засумніватися, чи варто лише зайти в один із бутіків модного будинку.

Знаменитий парфумер Крістоф Ладамюель розробив туалетну воду Fierce для відомого американського бренду модного одягу Abercrombie&Fitch. У всіх магазинах компанії, а їх близько 360 продавці розпорошували цей аромат, потім він став поширюватися автоматично за допомогою спеціального обладнання. Приходячи до магазину, покупці відчували запах Fierce, купуючи одяг та приносячи його додому, вони знову відчували приємний аромат, що асоціювався з маркою Abercrombie&Fitch. Тепер, приходячи до якогось торговельного центру, відвідувачі одразу визначають, що десь поблизу є секція Abercrombie&Fitch. Будь-хто, хто користувався цією туалетною водою, служив живою рекламою. У 2010 році цей аромат став номером 1 серед чоловіків. Всі ці заходи підняли продаж до небувалих висот.

Доведено, що рішення про купівлю людина приймає на емоційному рівні, причому більшою мірою на вибір впливає нюх. Приємний запах – найшвидший спосіб підняти настрій відвідувачів та покращити погане самопочуття, тому великі торгові мережі активно використовують ароматизацію для створення особливої атмосфери у своїх фірмових магазинах.

Один із лідерів-постачальників товарів преміум-класу – Harrods використовує ароматизацію своїх магазинів для підвищення купівельної спроможності.
Правильно застосовані аромати провокують спогади та спонукають позитивні емоції від покупок.
Аромат кокосу використовується у відділі купальників, свіжоскошеної трави – у відділі «все для саду», а ніжний аромат гранату – у відділі розкішних аксесуарів.

Логіка застосування ароматизації зрозуміла, адже вважається, що нюх впливає на емоції на 75% більше, ніж звук або зображення.
На думку вчених, все тому, що запах проходить бар'єр раціональної частини головного мозку і йде прямо до лімбічної системи - частини мозку, що управляє емоціями та поведінкою. Це означає, що запах миттєво справляє або добрий або поганий вплив на наш емоційний стан, що зрештою впливає на нашу поведінку.

Аромат та цільова аудиторія
Важливо розуміти, що чоловіки та жінки по-різному сприймають запахи, тому, якщо ваш магазин має чоловічий та жіночий відділи, то потрібно обов'язково використовувати різні арома-композиції, але підбирати потужність обладнання так, щоб запахи не змішувалися, виходячи за межі відділів.

Чергові дослідження 2006 року, проведені психологом Еріком Спангенбергом – деканом коледжу бізнесу та економіки в університеті штату Вашингтон довели, що тільки присутність будь-якого приємного аромату не обов'язково матиме сильний ефект на споживача, але правильний запах зробить приголомшливі результати.

Експеримент було проведено у магазині одягу. У жіночому відділі поширювався аромат ванілі, у чоловічому – марокканської троянди. Поділ ароматів за статевою ознакою призвів до збільшення часу перебування в магазині обох статей та збільшення прибутку майже вдвічі. Але коли аромати поміняли подекуди, клієнти витратили менше грошей. Він зазначив, що просте застосування приємного запаху не працюватиме, потрібно враховувати вашу цільову аудиторію.

До речі, запахи були обрані не випадково, а за результатами дослідження, проведеного серед чоловіків та жінок, за результатом якого запах ванілі був визнаний найбільш жіночим, а марокканської троянди – чоловічим обома групами, причому ці два аромати були оцінені як приємні більшістю респондентів.

Всесвітньо відома британська компанія Thomas Pink, яка випускає високоякісний чоловічий одяг, розповсюджувала аромат свіжостираної білизни у своїх магазинах протягом кількох років. Авторитетні особи заявляють, що аромат вважається дуже важливим для образу бренду Thomas Pink, продаж продукції, що має аромат бренду магазину, розбирають із полиць у курортний сезон. Доктор Шпангенберг стверджує, що аромат Thomas Pink, очевидно, приємний як чоловікам, так і жінкам.

Зональна ароматизація магазину одягу
Часто магазин одягу поділяють на зони, кожну зі своїм ароматом.
Зазвичай застосовується ароматизація на вході (він м'яко занурить покупця в атмосферу магазину, а якщо секція знаходиться всередині торгового центру, то аромат, виходячи за межі секції, приваблює відвідувачів усередину – кількість відвідувачів гарантовано підвищиться). Використовуючи зональну ароматизацію всередині торгового приміщення, ви підкажете відвідувачам, де знаходяться товари, які підлягають розпродажу, а де нові колекції.

Спочатку необхідно визначити основні сфери для ароматизації торгового залу. Зазвичай це вхідна зона, примірювальні, прикасові зони і найбільша торгова.

Вхідна зона – тут аромат стимулює людину зайти саме до вашого магазину. До вибору запаху слід підійти найретельніше. Пам'ятайте, що перше враження – найсильніше.

Зона примірочних – головне завдання тут стоїть у нейтралізації неприємних запахів: парфумів, поту, дезодорантів та гелів для душу – все це можна і потрібно нейтралізувати, інакше в кабінках пануватиме важка душна атмосфера. Ми пропонуємо встановлювати в примірочні компактні та недорогі нейтралізатори запахів з свіжими нейтральними ароматами, наприклад, диски для «сухої» ароматизації, які можна кріпити до стіни за допомогою спеціального футляра.

Прикасова зона - остання стадія покупки, тут аромат повинен надати настрій впевненості, задоволеності та радості від досконалої покупки. Не забувайте, що аромат лимона спонукає людей бути щедрішими і підвищує уважність. Прикрасити дизайн інтер'єру та надати «родзинку» магазину допоможуть арома-дифузери.

Вибирати аромат потрібно згідно з демографічними характеристиками покупців. Наприклад, досвід західних колег показує, що жінки середнього та старшого віку віддають перевагу ароматам диких квітів, молодому поколінню більше до смаку запахи цитрусових.

З моменту відкриття універмагу Bloomingdale's він став синонімом стилю та інновацій. У пошуку нових способів зробити кожен свій відділ унікальним, не схожим на інші, була успішно застосована ароматизація повітря: м'який запах дитячої присипки викликає приємні асоціації у мам, які купують одяг для малюків, у магазині білизни витає ніжний аромат бузку, відділ купальників приваблює відвідувачів ароматом кокосів. , а під час свят у магазинах панують солодкі, домашні запахи шоколаду, гарячого печива та ялинових гілок.
Як каже віце-президент із візуального мерчандайзингу Bloomingdale's: «Людям настільки подобаються запахи, що вони цікавляться, чи можливо купити такі самі для себе»

Ароматизація всього приміщення одним запахом
Проводячи ароматизацію всього приміщення, ви створюєте певну атмосферу, що впливає на емоції клієнтів та персоналу, підвищуєте впізнаваність свого бренду та імідж компанії. Ви можете застосовувати спеціальні сезонні аромати, такі як «Різдво», «Пах ялини та мандаринів» напередодні свят, щоб створити святковий настрій, що спонукає відвідувачів до покупок. Аромат дорогої шкіри чудово підійде для шкіряних аксесуарів.

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Luxury, Bella, Ermes, Silver, Vogue, Ваніль Тютюн, Aventura, Чорна Орхідея, Sil, Giorgio, City Girl, Skandal, Французька Рів'єра.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час

Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.

Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: