У сучасному суспільстві реклама заповнює весь можливий простір, і наша свідомість сприймає оголошення як перешкоду, що заважає адекватному сприйняттю реальності. Згідно зі статистикою відомого рекламного агентства R&I кількість рекламних звернень для запам'ятовування рекламованої інформації в 2000 році становила близько 40, але до 2010 року цей показник зріс у 10 разів (уявіть, що нам потрібно побачити рекламний банер 400 разів, щоб він надрукувався в нашій пам'яті). Можливо, тому дедалі більше підприємств починає використовувати зовнішню рекламу разом із ароматизацією простору.

Ароматизація з метою привернути увагу до реклами та рекламованого продукту

Наприклад, у Дубліні Рекламний щит грейпфрутового гелю для вмивання Johnson&Johnson був оснащений пристроєм, що поширює запах грейпфрута. Повз таку рекламу просто неможливо пройти, голова мимоволі повертається у пошуку приємного запаху, а тут саме реклама гелю – така реклама запам'ятається з першого разу!

Ще один цікавий досвід застосування ароматів у рекламі використала японська компанія AZUL by moussy, вибравши як аромат свого бренду свіжий запах щойно випраної білизни. Протягом місяця Токіо їздив автомобіль з величезним рекламним плакатом і потужною установкою поширення запаху, зупиняючись у людних місцях. Паралельно з цим по всьому місту були розставлені ароматизовані стенди і той самий запах поширювався в усіх магазинах компанії. Така акція суттєво збільшила продаж.

"Got Milk?" – рекламна кампанія на автобусних зупинках Сан-Франциско. Запах свіжоспеченого печива долинав від рекламних щитів, що викликало протест громадськості. Серед незадоволених були люди, стурбовані проблемами ожиріння, діабету та алергії, а також захисники безпритульних (вони вважали, що такий запах здатний викликати почуття голоду у волоцюг). Після чого влада офіційно зажадала зняти плакати, пояснюючи вимогу тим, що запах викликав алергію у оточуючих. Всі ці події стали чудовою рекламною кампанією, яка привернула максимальну увагу громадськості.

А в Лондоні, Манчестері, Глазго та інших містах Великобританії автобусні зупинки були обладнані рекламою запеченої картоплі McCain Ready Baked Jackets (картопля в мундирі швидкого приготування). Кожен рекламний стенд має скульптуру гігантської картоплі та кнопку, натиснувши на яку ви відчуєте апетитний аромат картоплі та отримаєте купон на знижку.

McCain Foods витратили 3 місяці на створення аромату запеченої картоплі. Марк Ходж – бренд-спеціаліст компанії стверджує: «Ми вклали зовсім новий сенс у слоган “Спробуй, перш ніж купити”»

Вчені з Оксфорда опублікували в газеті "Дейлі Телеграф" (The Daily Telegraph) докази, що людину можна привчити асоціювати конкретний товар із певним запахом

Вперше у США ароматизований білборд було встановлено у штаті Північна Кароліна у 2010 році. На ньому був зображений піджаристий стейк на вилці. Водіїв, які проїжджають повз, приваблював аромат смаженого на грилі м'яса. Для економії арома-речовини запах поширювався за розкладом: з 7 до 10 ранку та з 16 до 19 вечора.

У 2006 році мережу продовольчих магазинів Del Monte спільно з рекламним агентством Yang and Rubicam ароматизували кілька автобусних зупинок Лондона запахом лимона.
Інфрачервоний сенсор, виявивши людину, включав невеликий вентилятор, що розповсюджує аромат навколо рекламного плаката. Люди просто не могли пройти повз магазини мережі, і кожен третій обов'язково купував хоча б маленьку упаковку «ароматної спокуси».

Фінська компанія Ideair, що спеціалізується на аромамаркетингу, провела експеримент для виявлення наскільки ароматизація допомагає в рекламі та продажу товарів.
Як повідомляє інформаційне агентство Reuters, для реклами бренду лікеру було обрано десять барів, в половині з яких використовувалася виключно візуальна реклама, решта п'яти окрім візуальної інформації використовували ароматизацію повітря запахом лікеру, що рекламується.
Ароматизована реклама підвищила продажі на 79%, тоді як звичайна візуальна реклама показала зростання лише на 11% порівняно з періодами без реклами.

Результати показують, що аромат продукту в точках його продажів здатний істотно підвищити його продаж набагато ефективніше, ніж це здатна зробити стандартна відео-аудіо реклама.

Ароматизована реклама здатна впливати не тільки на людину.
Реклама кормів для котів і собак розміщується на рівні носа тварин, тому якщо вона залишиться непоміченою господарем, вихованець точно не пройде повз, не обнюхавши рекламний щит, чим приверне увагу власника.

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Будь-які (залежно від ситуації). Сучасні засоби дозволяють виготовити буквально будь-які аромати за бажанням клієнта.

Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Нано-дифузія:

Залишити коментар / задати питання: