«Більшість казино прагнуть універсальних запахів, невинних і приємних більшості. Ідея полягає в тому, що чим довше ми залишаємося, тим довше ми гратимемо»

Харальд Вогт (Harald Vogt), засновник Інституту Аромамаркетингу (Scent Marketing Institute)

Застосування ароматизації в розважальних центрах, більярдних, боулінгу, казино, залах гральних автоматів насамперед створює комфортну та респектабельну атмосферу. А це сприяє збільшенню часу перебування людей у приміщенні, що підвищує виторг. Деякі аромати здатні підвищити почуття власної значущості та збільшити бажання клієнта витрачати гроші.

Ще одна перевага – нейтралізація неприємних запахів. Безперечно, аромат розкоші сприятливіше позначається на іміджі закладу, ніж запах сигаретного диму або їжі, що готується на кухні.

Нейтралізація запахів
Зони боротьби з неприємними запахами – місця куріння, особливо якщо ці місця знаходяться безпосередньо в самому залі, туалети, приміщення, що примикають до кухні.

На жаль, навіть якщо приміщення обладнане витяжкою та якісно спроектованою системою вентиляції, вам не уникнути «просочування» неприємних запахів у приміщення загального користування, проблема погіршується, коли джерело знаходиться безпосередньо в залі (наприклад, куріння під час гри в більярд чи барі). Використання професійних нейтралізаторів допомагає впоратися із запахами тютюну, їжі, що готується, поту не маскуючи їх, а нейтралізуючи на молекулярному рівні.

Підвищення прибутку
Алан Хірш в одному зі своїх досліджень протягом декількох вихідних ароматизував ледь вловимим приємним ароматом область казино в одному з готелів Лас Вегаса. Доходи зросли більш як на 45%. Коли концентрацію аромату збільшили, виторг піднявся на 53%.
Не дивно, що найбільші казино використовують потужні системи ароматизації повітря.
Так ароматизація секції у казино Harrah's у Лас-Вегасі збільшила виторг на 45%.

Аромат лимона робить людей щедрими
Чен Бо Чжан - вчений із канадського університету встановив, що запах лимона робить людей щедрішими. Такого висновку він зі своїми колегами дійшов після експерименту:
У дві кімнати було вміщено по 14 осіб, в одній із них повітря було наповнене ароматом лимона, інша була повністю провітрена. Кожному учаснику було видано по 12 доларів, якими міг поділитися з оточуючими.
Люди, що знаходилися в ароматизованій кімнаті, віддали в середньому по 5.33$. У другій кімнаті - всього 2.81 $.

Це відкриття можна широко застосовувати на практиці під час благодійних акцій та в комерції.

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Luxury, Шкіра, Ваніль Тютюн, Royal, Ermes, Blue, Aventura, Чорна Орхідея, Savage.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: