Ароматизацію магазинів білизни, як і, як і магазинів одягу, слід розпочинати з визначення основних зон. У торговому залі зазвичай виділяють вхідну зону – тут за допомогою аромату покупця стимулюють зайти всередину, зону примірювальних, де основне завдання стоїть у нейтралізації неприємних запахів, прикасову зону, де необхідно, щоб аромат посилював приємні відчуття від покупки. Можлива ароматизація та торгового залу.

Підхід до ароматизації магазину нижньої білизни схожий на підхід до ароматизації магазину одягу, тому, щоб не повторюватися, раджу прочитати попередній розділ. Чим тоді вони відрізняються?

Насамперед товар інтимний, тому викликає у людей сором'язливість та нерішучість. Тут ароматизація має знімати напругу та надавати більше впевненості у виборі.

За допомогою ароматизації ви підкреслите специфіку різних колекцій: наприклад, запахи м'яти, лаванди та базиліка навколо колекції зручної білизни дарує відчуття затишку та комфорту, а солодкий аромат для екстравагантної колекції підкреслить її чуттєвість. За допомогою запахів, покладаючись на свої відчуття, клієнти цілеспрямованіше здійснюють свій вибір, адже встановлено, що 80% покупців орієнтується на аромат неусвідомлено.

Для магазину жіночої білизни привабливішими вважаються аромати ванілі, які дарують відчуття домашнього затишку та із задоволенням сприймаються жінками. Також до ароматів, що сприяють підвищенню продажів нижньої білизни відносяться лаванда, м'ята, лимон, базилік, квіткові запахи, вони створюють атмосферу комфорту і спричиняють покупки. Якщо ви хочете залучити чоловіків (до магазину чоловічої білизни), вибирайте енергійні та деревні композиції. Також раджу звернути увагу на аромат фігового дерева та чорної смородини.

Використовуючи витончені сексуальні аромати, ви приведете клієнтів у стан ейфорії та емоційної стимуляції високих почуттів. Можна використовувати запахи фруктів, персика, суниці та жасмин.
Для вхідної зони магазину білизни рекомендується використовувати ніжні та привабливі запахи, наприклад, лаванда, апельсин із корицею, а також деяких арома-композицій за мотивами відомих парфумерних шедеврів.

Перш ніж вибрати аромат, складіть портрет потенційного покупця.

Вибираючи відповідний аромат, зручно «піддивитися» як організована ароматизація у колег по бізнесу, але тут також є свої нюанси. Так відомий продавець жіночої білизни Fredericks of Hollywood запозичив досвід не менш відомого магазину нижньої білизни Victoria Secret. Це був солодкий аромат квітів. На диво продавців обсяг продажів після цього різко знизився. Причиною виявилося незнання свого покупця. М'яка рожева атмосфера будуару магазинів Victoria Secret націлена на жіночу аудиторію. Fredericks, навпаки, більш провокаційний, приваблював переважно чоловіків, які купували подарунки своїм дамам. У магазині, який продає чоловічі фантазії на тему жіночої білизни, явно був не доречний настільки солодкий квітковий запах. Керівництво вирішило змінити його на спокійніший аромат лаванди, який добре діє на чоловіків, які обирають подарунки для матерів, що справило протилежний вплив на покупців, які обирали крикливу білизну для дружин і подруг – вони залишали магазин без покупки. Після того, як за порадою експертів у магазині було встановлено більш хтивий чуттєвий аромат, власники отримали бажаний результат підвищення продажів.

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Bella, Silver, Brilliant, Ваніль, Гранат, Чорна Орхідея, Sil, Molecules, City Girl, Vogue.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: