Погодьтеся, що в багатьох магазинах побутової хімії стоїть огидний їдкий запах із суміші всіляких миючих засобів не завжди високої якості. Єдине бажання покупця - швидше знайти потрібний товар і заткнувши ніс пробиратися до виходу, що не найкраще позначається на продажах.
Минули ті часи, коли їдкий запах хлору говорив про високу ефективність засобу, настав час нано-технологій, сучасних розробок та відкриттів і, звичайно ж, тонкого майстерного маркетингу.

Напевно, вам відома історія, що сталася наприкінці 80-х років, коли на радянський ринок стали проникати західні виробники миючих засобів, такі як SC Johnson, Procter & Gamble та інші. Але незважаючи на їхню «розкрученість» і набагато більшу ефективність порівняно з вітчизняними коштами, продаж не йшов.
Було витрачено колосальні суми на з'ясування причини такої дивної ситуації: всілякі маркетингові дослідження, вивчення психології радянського покупця, крос культурні дослідження переваг західних та радянських домогосподарок, соцопитування, анкети – даремно. Виробники вже хотіли списати все на вроджений патріотизм радянського народу, як випадково було знайдено відповідь.

Розгадка виявилася несподіванкою для розпещених побутовими зручностями іноземців. У засобах для миття вікон та чищення унітазів нашим домогосподаркам не вистачало стійкого запаху хлорки, з яким асоціювалась продукція радянських хімзаводів.
Вони думали: «Раз від імпортних засобів з ароматом яблука, лимона та хвої не вражає за версту хлоркою, значить це підробка». Ось такий стереотип – запах хлорки асоціювався з надійністю та ефективністю.
Компаніям довелося терміново розробляти аромати, які надавали їх продукції звичний для радянських людей аромат, що призвело до зростання продажів в 5-7 разів всього за 1 рік. Піар потребує аромакології, з цим не посперечаєшся.

Як на вашу думку має пахнути чистота? Запах чистоти - це ні в якому разі не повна відсутність будь-яких ароматів. Фахівці з розробки засобів для чищення чудово це розуміють, тому всі популярні продукти побутової хімії буквально пахнуть. Експерти сходяться на думці, що чистоту найбільше характеризують запахи лимона чи сосни.

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Bella, Luxury, Ermes, Нейтралізатор, Гранат, Білі Квіти, Французька Рів'єра, Stradivarian, Чорна Орхідея, Woody Fantasy, Лімонія, Грейпфрут, Яблуко.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання:

SPA-салонам рекомендуется использовать ароматы на 100% состоящие из натуральных эфирных масел.
Высококачественные эфирные масла способствуют активному расщеплению жировых отложений, оказывают благоприятное влияние на здоровье, повышают иммунитет, снимают стресс, улучшают настроение и уничтожают вирусы и бактерии – еще один аргумент в пользу ароматизации для вашего бизнеса.