Застосування ароматизації у цьому сегменті допомагає розслабитися, зняти напругу та стрес, агресію, негативні асоціації.

Вперше ароматизація в метро була зроблена в Парижі. Вже багато років використовується для створення високоякісного сервісу. При розпорошенні ароматизаторів повітря на станціях і в поїздах метро досягається одразу дві мети: створення сприятливої атмосфери, зняття стресу та нервової напруги, особливо в години пік та нейтралізація неприємних запахів.

Сінгапурські авіалінії розробили аромат для свого бренду, названий «Вода Стефана Флорідіана», як невід'ємну частину їхньої мультисенсорної фірмової стратегії розпочатої з 1990-х років. Аромат був розроблений як парфуми для стюардес і для просочення гарячих рушників, що видаються під час польоту.
Також у 1999 році Британські авіалінії почали використовувати розслаблюючий ностальгічний аромат свіжоскошеної трави та океанського бризу у залі бізнес-класу аеропорту Хітроу.
У Midwest Airlines після зльоту чергові пхають таці з печивом в духовку, щоб пасажири насолодилися заспокійливим приємним "домашнім" запахом свіжоспеченого шоколадного печива.

Рекомендації щодо вибору ароматів:
ГОТЕЛЬНА КОЛЕКЦІЯ, Ermes, French riviera, Cafe, White flowers, Lemon & Tea, Paech, Pomegranate, Grapefruit, Asian garden, French riviera.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Підбір обладнання в залежності від площі приміщення

Приміщення до 50 кв. м

  1. Обладнання: від 1350 грн аерозольна ароматизація / Аромати: від 580/ 600 грн аерозольна ароматизація
  2. Обладнання: від 2700 грн нано-дифузери / Аромати від 550 грн Аромати для нанодиффузії

Приміщення від 50 до 100 кв.м

  1. Обладнання: від 1350 грн аерозольна ароматизація / Аромати: від 580/ 600 грн аерозольна ароматизація . У більшості випадків можна використовувати аерозольну ароматизацію, але краще буде нодифузія.
  2. Обладнання: від 2950 грн нано-дифузери / Аромати від 550 грн Аромати для нанодиффузії

Приміщення від 100 до 150 кв.м

  1. Обладнання: від 4600 грн нано-дифузери / Аромати від 550 грн Аромати для нанодиффузії. Найкраще використовувати обладнання потужністю не менше ніж 5 Вт. якщо площа 150 кв.м., то краще взяти апарат потужністю 8 Вт (OS2 або Incanto 300)

Приміщення 150-300 кв.м

  1. Обладнання: від 4700 грн нано-дифузери / Аромати від 550 грн Аромати для нанодиффузії. Апарат потужністю 8 Вт: OS2 або Incanto 300

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання:

SPA-салонам рекомендуется использовать ароматы на 100% состоящие из натуральных эфирных масел.
Высококачественные эфирные масла способствуют активному расщеплению жировых отложений, оказывают благоприятное влияние на здоровье, повышают иммунитет, снимают стресс, улучшают настроение и уничтожают вирусы и бактерии – еще один аргумент в пользу ароматизации для вашего бизнеса.