«Багато готелів інвестують від 250 до 500 доларів на місяць в ароматизацію своїх фойє, тому що аромат отримує більше позитивних відгуків, ніж інші сенсорні стимулятори. Гості рідко підкреслюють, що їм подобається музика чи атмосфера, але часто помічають приємний запах».

Даніел Грін, директор мельбурнської аромамаркетингової компанії

Один із основних показників престижу готелю – чистота. Відомо, що людина судить про чистоту приміщення переважно за запахом, тому для підвищення іміджу готелю, рекомендується використовувати ароматизатори з нейтралізацією неприємних запахів. Використання ароматизації повітря в приміщеннях готелю насамперед створює комфортну обстановку, це символ респектабельності, гостинності та приємного відпочинку.

Більшість зарубіжних готелів вже досить тривалий час успішно застосовують ароматизацію повітря, вітаючи мандрівників гостинними ароматами у просторих холах та готельних номерах. Наприклад, у Лас Вегасі це MGM Grand, Bellagio, Mandalay Bay, Wynn, Venetian та інші. Аромати формують неповторний стиль і допомагають відвідувачу краще запам'ятати місце та ваш бренд.

Мережа готелів Westin Hotels & Resorts поставилася до мультисенсорного маркетингу з усією ретельністю, назвавши свою масштабну кампанію в 2006 році "Це те, як це відчувається". Спеціально створений аромат «Білий чай» привітав гостей на вході в готелі цієї мережі, що не змусило довго чекати конкурентів і ароматизацію почали застосовувати в готелях Ritz-Carlton, Hard Rock, Hilton, Four Seasons, Intercontinental та Hyatt.

Цікаво, що з недавнього часу й вітчизняні готелі все більше приділяють уваги ароматизації повітря в приміщеннях. Адже це позитивно впливає на імідж, а отже підвищує прибутковість бізнесу. На думку фахівців, аромати найкраще створюють моменти, що запам'ятовуються, і формують позитивні емоції.

Нейтралізація запахів
Джерела неприємних запахів можуть бути різні: прокурений вестибюль, в якому до тютюнового диму домішується запах страв із ресторанної кухні, запах від попередніх постояльців та їхніх вихованців або запах нещодавно проведеного ремонту.

Не тільки дизайн, музика та освітлення змушує ваших відвідувачів почуватися комфортно. Аромат - дуже вагомий фактор, що впливає не тільки на настрій, а й формує враження про готель.
Якщо при вході в хол втомлених гостей зустрічає приємний розслаблюючий аромат, їх самопочуття покращується, створюється почуття захищеності і довіри. Така сприятлива атмосфера, поза сумнівом, запам'ятається, і гості захочуть зупинитися тут і наступного разу.

Друга за величиною мережа готелів Holiday Inn знає, як надати клієнту максимальний комфорт: інтер'єри від відомих дизайнерів, найкраща кухня, найтонша білизна, але світовий гігант ніколи не зупиняється в прагненні до досконалості, тому керівництво мережі готелів поставило за мету з'ясувати, що є найпростішою помилкою. готельного сервісу з погляду клієнта. Було проведено опитування серед 2000 гостей, результати якого викликали подив у персоналу та керівництва.
Виявилося, що найголовнішим огріхом готелів є не мізерне меню чи вологі простирадла, а неприємний запах у номерах.

Відтепер ароматизація номерів готелів Holiday Inn – обов'язкова частина фірмового стилю. Для надання готельним номерам потрібного запаху через вентиляційну систему поширюють спеціальну ароматичну рідину в газоподібному стані. Навіть надзвичайно малої концентрації вистачає, щоб відвідувач почував себе набагато комфортніше, ніж у звичайному готельному номері. Перший успішний досвід використання такої унікальної запатентованої системи було отримано у паризькому готелі Holiday Inn, до речі, розроблено він був відомим гуру ароматизації – Івом Прива (Yves Privas).

Уявіть, наскільки вигідно можна виділитися серед конкурентів, адже вони ще не знають, наскільки клієнтам важливий запах у готельних номерах.
Тим більше, не обов'язково закуповувати обладнання, яке монтується в систему вентиляції (хоча і це також можливо), ви можете використовувати менш дорогі прилади практично з тією ж ефективністю.

Мобільні системи швидкої нейтралізації запахів можуть застосовуватися для оновлення приміщення перед заїздом нових гостей або під час щоденного прибирання.
Фахівці готельного бізнесу чудово обізнані, що запах їжі та диму неможливо усунути навіть після дуже ретельного прибирання, тим більше завжди залишаються важкодоступні місця, прибирання яких просто неможливе. Здається, що молекули запаху намертво в'їлися в поверхню навколишніх предметів.

Системи експрес-нейтралізації запахів - прилади, яким не потрібно постійно працювати в приміщенні, достатньо включити їх на 40 хвилин під час генерального прибирання приміщення і повністю позбавлять його від неприємних запахів. Після роботи приладу відсутня необхідність у провітрюванні приміщення, склад професійних нейтралізаторів запахів абсолютно безпечний, адже на відміну від озоногенераторів вони не вимагають евакуації людей, тварин та рослин з приміщення, що обробляється.

Для швидкої поверхневої обробки можна використовувати рідину в пульверизаторах. Вона повністю нейтралізує такі їдкі запахи, як запах тварин, сечі, поту, гару, диму тощо. Рідина відмінно підходить для обробки килимових покриттів та м'яких меблів.

Для прибирання за допомогою пилососа розроблені арома-гранули, жменю яких рекомендується засмоктати пилососом і далі, в процесі прибирання, вони знищуватимуть бактерії та кліщів у пилозбірнику і перешкоджатимуть їх проникненню назад у приміщення разом з повітрям, що викидається назад.

Місця ароматизації
Починаючи з ароматизації готелю, керівництво в першу чергу ставить завдання ароматизації холу, адже це місце свого роду візитна картка, аромат – перше, що втомлений подорожній відчуває, коли перед ним відчиняються двері готелю. Не варто забувати і про номери – місце, де відвідувачі проводять більшу частину часу та неприємний запах у номері здатний серйозно зіпсувати враження.

У невеликих номерах достатньо використовувати арома-дифузери, які часто використовуються вдома. Можна підібрати найбільш підходящий під дизайн інтер'єру, а невисока вартість дозволяє встановити арома-вази в кожне приміщення, не обмежуючись лише VIP-номерами.

Деякі готелі, обладнані за останнім словом техніки, пішли ще далі, вони встановлюють у кожен номер (або номери люкс) систему ароматизації з віддаленим керуванням. Адміністратор може навіть запропонувати вам список з можливих варіантів ароматизації. Ваш вибір буде занесений до бази даних і при повторному відвідуванні система сама вибере улюблений аромат. Запах може бути вибраний і автоматично залежно від країни, з якої ви прибули, щоб створити домашню атмосферу. На жаль, такі складні системи не так широко поширені через надто високу вартість. Але навіть примітивна система ароматизації здатна створити міцний емоційний зв'язок із відвідувачами, підвищити лояльність та покращити запам'ятовуваність вашого готелю.

Багато хто тепер має свій фірмовий аромат, який будь-який бажаючий може придбати та забрати додому у вигляді дифузора, арома-свічки чи косметичних товарів.
Деякі навіть ввели арома-меню, наприклад, у бангкокському Shangri-La ви можете вибрати не тільки форму подушки, але і як має пахнути ваш номер.

Один англійський готель знайшов дещо інший спосіб застосування ароматизації. Вранці у вестибюль готелю надходить аромат свіжих булочок, що збільшує доходи від продажів англійських сніданків у суміжній з вестибюлем їдальні. Для підтримки постійного попиту аромати можна розпорошувати за розкладом: кавою вранці, вдень – апетитний запах печива, арахісу, кукурудзи, увечері – аромат полуничного десерту або відомих коктейлів.

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Чорна Орхідея, Luxury, Ermes, Білі Квіти, Азіатський Сад, Чай лимон, Виноград, Кава, Французька Рів'єра.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: