Аромат здатний миттєво перенести нас у часі в будь-яку епоху, тому, щоб створити незабутні враження від експозиції у ваших відвідувачів, використовуйте ароматизацію.

Так, зал східних мистецтв розкриється по-новому, якщо в ньому відчуватиметься пряний аромат пахощів, трав та сандалу. А побувавши в кабінеті Петра та відчувши запах тютюну, ви запам'ятаєте цю подію як дивовижну подорож у часі, масивні кабінети з ароматами дорогих порід дерева, розкішні зали з квітковими запахами – сучасна наука може відтворити будь-який аромат. Навіть сцени баталій чи експозиції зброї можна супроводжувати ароматом пороху та диму.

Ви забезпечите збільшення кількості відвідувачів, якщо в рекламі повідомте про незвичайну виставку, що готується, із застосуванням сучасних технологій – прекрасний спосіб прищеплювати любов до мистецтва. Не забудьте ароматизувати флаєри та програми.

Можливо, ви вважаєте, що ароматизація в музеях не така важлива, але дослідження доводять протилежне: неприємний запах негативно позначається на нашій оцінці зовнішності людей та предметів мистецтва, тоді як приємний аромат, навпаки, спонукає нас давати «завищені» оцінки привабливості.

Багато музеїв використовують ароматизацію для кращої передачі атмосфери минулих епох. Наприклад, у "Jorvik Viking Center" (Йорк, Англія) використовується запах рибного ринку та вбиральні, а в "Bonn University's Egyptian Museum" працюють над відтворенням парфуму фараона, знайденого на дні чаші, вік якої становить понад 3500 років.

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Грейпфрут, Ваніль, Ваніль Тютюн, Шоколад, Гранат, Виноград, Чай лимон, Випічка, Woody Fantasy, Білі Квіти, Азіатський сад.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: