Які переваги дасть ароматизація в цьому сегменті? Насамперед – це створення у ваших клієнтів почуття довіри, надійності та безпеки. Фірмовий стиль, пов'язаний з унікальним ароматом, позитивно позначається на репутації бренду та лояльності споживачів. Приємний аромат, що символізує удачу та благополуччя, впливає на рішення скористатися послугами, що надаються.
Застосування ароматизації повітря у банках створює атмосферу спокою та благополуччя. Деякі закордонні банки, наприклад, такі як Societe General, ароматизують навіть чекові книжки.
У банках слід використовувати заспокійливі аромати. Хороший варіант - композиції, що нагадують якісний чоловічий парфум (з ароматом сандалу, тютюну, цитрусовими або деревними нотами), він створює відчуття стабільності, тому що, як правило, асоціюється зі спогадами про батька.
Що стосується агентств з нерухомості, то всім відомо, що в роботі ріелторів дуже важливе перше враження, тому присутність у приміщенні неприємних запахів негативно позначиться на ухваленні рішення про покупку.
Теплі домашні аромати, навпаки, допоможуть у продажу нерухомості. А свіжі офісні аромати – продаж офісних приміщень.
Вже досить давно на американському ринку нерухомості знають про сприятливу дію «комфортних» ароматів (випічка, ваніль, кориця). Багато агентств перед тим як запропонувати будинок своїм клієнтам заздалегідь ароматизують його запахом домашнього печива. Американська будівельна компанія Dr. Horton продала таким чином близько 53 000 будинків у 2006 році.
Відчуваючи певні запахи, що асоціюються з теплом домівки, людина перестає відчувати напруженість і занепокоєння. З'являється відчуття захищеності. Тому раніше від агента з продажу нерухомості потрібно, щоб він ще й був добрим кухарем. Тепер вам достатньо натиснути вимикач у вашій арома-машині і кімната в лічені хвилини наповниться приємним ароматом яблучного пирога, кави, печива з корицею або курки-гриль.
Не всі дотримуються єдиної думки щодо вибору аромату для продажу будинку. Відомий фахівець з аромамаркетингу - Ерік Спангенберг нещодавно повідомив, що, згідно з його недавніми дослідженнями, найгіршими запахами для продажу нерухомості виявилися аромати попурі, шоколадного печива, делікатесів та інших хлібобулочних виробів. Натомість він рекомендує використовувати прості арома-композиції, наприклад, ялина, сосна, лимон, кедр, пояснюючи це тим, що вони простіше обробляються мозком і не відволікають увагу.
Luxury, Ваніль Тютюн, Ermes, Шкіра, Ваніль, Кава, Чорна Орхідея, Випічка, Білі Квіти, Woody Fantasy, Азіатський сад, Французька Рів'єра.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
- обладнання та аромати не потрібно купувати
- щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
- оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
- Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.