Відомий багатьом аромат свіжої ДСП здатний не тільки зіпсувати враження від покупки, а й зовсім відвадити ваших екологічно налаштованих клієнтів від повторного відвідування магазину. Хімія, шкірозамінник, клей, а також різні фабричні запахи, викликані обробкою матеріалів, створюють враження про низьку якість продукції. Уявіть, як зміниться ставлення до вашої компанії, коли клієнти відчують аромат благородних порід дерева та дорогої шкіри. Це, безумовно, підвищить настрій і бажання купувати товари, які в очах покупця будуть оцінені вище за їх реальну вартість.

У магазинах меблів наївно чекатиме ефект спонтанних покупок від застосування ароматизації. Дослідження показали, що куплені один раз меблі будуть використовуватися не менше семи років, саме з цієї причини вибір завжди пов'язаний із ретельно зваженим обдуманим рішенням.
Ароматизація тут застосовується, щоб наголосити на винятковості продукції, викликати позитивні емоції, спогади, виділити ваш бренд серед конкурентів і підвищити думку про якість товарів.
Ароматизація також створить атмосферу комфорту та домашнього затишку, в якій покупцеві буде набагато легше ухвалити рішення про покупку.

Відома американська меблева компанія Jordan's Furniture ароматизує повітря у своїх магазинах запахами різних порід дерев. Як результат – підвищення продажів.

Якщо торгова площа розділена по відділах: наприклад, меблі для спальні, кухні, вітальні, ви можете ароматизувати кожен відділ відповідним ароматом, щоб викликати у клієнтів асоціації з затишком домашнього вогнища і приємні спогади з минулого. Так, для спальні застосовується запах ванілі та троянд, теплий настрій кухні характеризують аромати кориці або щойно випеченого печива, а запахи шкіри, сигари та каміна підкреслять гостинність та шляхетність вітальні.

Скандинавська компанія Bolia використовує ароматизацію своїх меблевих салонів. Бренд Bolia втілює унікальність та енергійність. 75% клієнтів - освічені жінки у віці 25-50 років і рівнем доходу вище середнього, індивідуалісти, які ведуть активний спосіб життя.
Керівництво вже давно шукало свіжий і привабливий аромат, що гармонійно доповнив би їхній бренд.
Тепер обрана композиція, що має цитрусові та морські ноти з додаванням лаванди, амбри, сандалу та мускусу, вітає клієнток у салонах Bolia у Швеції, Данії, Німеччині та Норвегії.

Аромат та дизайн
Існує теорія про зв'язок кольору та аромату: певному кольору можна співвіднести відповідні запахи. Харчова промисловість впевнена в цих асоціаціях, що інформують споживача про смак та запах продукту за його кольором.

Дегустация и обоняние – почти одинаковый процесс восприятия, так как обонятельный эпителий определяет вкусы через внутренний канал к зеву (большинство пациентов, обратившихся с жалобами на потерю вкусовых ощущений, фактически имели проблему с определением запахов). Соответствие цвета вкусу получено из естественной природы, поскольку оно эволюционно и заложено в наших генах.

Який аромат використовувати у креативному бюро? Вчені вважають, що запах японської вишні стимулює творчі процеси.

Відомий психолог Генріх Фрілінг склав таблицю, в якій показані основні кольори та смаки/запахи, які їм відповідають.

Дизайнери інтер'єру можуть використовувати у своїй роботі знання про зв'язки запахів із сприйняттям простору. Рекомендується до прочитання Розділ 3 «Сприйняття ароматів».

Рекомендації щодо вибору ароматів:
24 Gold, Luxury, Ermes, Чорна Орхідея, Ваніль Тютюн, Red Gem, Woody Fantasy, Skandal, Французька Рів'єра, Ваніль, Випічка, Кава.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: