Багато АЗС тримають невеликі кафе, в яких теж можна підвищити кількість відвідувачів та прибуток за допомогою ароматизації кавовими ароматами або запахом свіжої випічки, які, безперечно, сподобаються будь-якому водію, який сприйме їх як запрошення до придбання продукції супутнього бізнесу. На автозаправці зовсім не обов'язково має пахнути бензином.

У квітні 2007 року близько 100 каліфорнійських бензоколонок розпочали застосування мультисенсорних комунікацій. Повітря навколо них було ароматизовано свіжозвареною кавою. Результат - понад 5 мільярдів доларів від продажу кави!

Ще одна історія про те, як підняти продаж додаткових товарів. Коли всесвітньо відома компанія BP відкрила магазин під час заправки, він виявився нерентабельним, водії заправлялися та виїжджали. Але ситуація різко змінилася після того, як при магазині відкрився кафетерій, де поширювався приємний аромат (печиво з шоколадною крихтою). Звіти British Petroleum свідчать про підвищення часу перебування в магазині на 11 хвилин та збільшення обороту на 6%.

У 2009 році на АЗС Каліфорнії, Невади, Огайо та Флориди одночасно з показом реклами кави по телевізору поширювався апетитний аромат напою. Така акція призвела до 300% збільшення продажів кави у магазинах під час автозаправок.
В ході експерименту, ароматизацію прибрали, залишивши тільки відео рекламу, в результаті продажу зросли лише на 75-80%.

Не забувайте, застосовуючи ароматизацію, ви підвищуєте впізнаваність своєї компанії та її імідж.

Фірма Total, відома у багатьох країнах, пішла ще далі – вона ароматизує свій бензин ароматом ванілі, а фірма Esso ароматизує олію для дизельних двигунів запахом суниці.

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Ваніль, Піна колада, Груша-карамель, Шоколад, Кава, Випічка, Мохіто.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:

  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника або самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час

Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.

Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: