Клієнти люблять наш запах… він дійсно додає особливий елемент у наші вечірки

Russell Brumfield, засновник Wizard Studios International
Люди запитують, що буде далі після 3D? Я відповідаю - аромат

Carmine Santandrea, голова Арома-компанії, розташованої в Санта Барбарі

Мета будь-якого заходу у сфері public relations – привернути максимальну увагу. Ароматизація повітря та друкованої продукції для цього підходить чудово, вона дозволяє у спілкуванні використовувати рівень відчуттів, а ще використання ароматів підвищує впізнаваність та запам'ятовуваність інформації.

Аромати у кіно
Ароматизація в кінотеатрах використовується не так для залучення відвідувачів, як для створення «родзинки», особливої атмосфери. Аромати можна розповсюджувати як під час показів, так і в холі, щоб налаштувати глядачів.

Зараз жоден кінотеатр не мислимо без звичних запахів коли та попкорну. Багато кінотеатрах Європи при показі рекламного блоку перед фільмом зал наповнюється ароматами продуктів, які можна купити в буфеті.

Ароматизація виставок та промо-акцій
Акції, спрямовані на презентацію нового товару, незнайомого покупцю. Яскрава упаковка та ярлик з написом "NEW" обов'язково приверне увагу до товару, але не спонукає до його придбання. У таких випадках на допомогу приходить аромат, здатний розповісти про форму і колір продукту, вміст упаковки, його свіжість, статусність і навіть викликати асоціації з місцем його застосування та споживання.

Аромат неможливо не помітити, він приверне відвідувачів до стенду навіть із віддалених частин торгового залу.
Дослідження показують, що застосовуючи аромат на промо-заходах відсоток людей, що проходять повз не зацікавлених, істотно знижується і підвищується кількість бажаючих придбати рекламований продукт.
Безперечно, ароматизований стенд вашої компанії приверне більше уваги на виставках.

Так, компанія «Буквоїд» ароматизувала свій стенд на книжковому форумі ароматом кави з тістечками, а журнал «Меблевий бізнес» ароматом лісу.

Бренд Absolut використовував аромат як основний інструмент у просуванні нової горілки з грейпфрутовим смаком.
У торгових залах великих магазинів Москви та Санкт-Петербурга було встановлено яскраві стенди із зображенням соковитих червоних грейпфрутів, а відвідувачів на дегустацію приваблював натуральний цитрусовий аромат, що розповсюджується штучно.
Можливо, саме аромамаркетинг дозволив охопити широку аудиторію, привернути більше уваги і, як наслідок, підвищити популярність нової продукції.

На тижні високої моди бренд жіночого одягу Lutz організував грандіозне шоу із застосуванням ароматизації.
Для прем'єри колекції осінь/зима 2009-2010 дизайнери обрали тему грому. Спецефекти створювали ілюзію руху одягу в повітрі, негоди та вітру. Цю атмосферу також наголошував і на спеціально створеному ароматі з нотами морської води та дерева. Глядачі були зачаровані показом, який, поза сумнівом, запам'ятався всім присутнім.

Ароматизація вечірок та клубів
З кожним днем люди все більш вимогливі до місць свого відпочинку, тому спеціалістам в індустрії розваг потрібно постійно вигадувати щось нове, відстежувати всі сучасні тенденції, щоб дивувати та радувати своїх клієнтів.
Ароматизатор з нейтралізатором запахів - відмінний варіант для нічних закладів, де багато курять, знаходиться велике скупчення людей, що енергійно рухаються і де напої ллються рікою і проливаються не завжди туди, куди слід. Потужна система нейтралізації здатна за короткий час підготувати приміщення до початку нового дня, а точніше за ніч.
Системи ароматизації обійдуться недорого навіть для великих приміщень, уявіть, скільки коштів витрачається на освітлення, туманні генератори, звук.

Дослідники вважають, що використання арома-машин, що усувають неприємні запахи та наповнюють приміщення натуральними приємними ароматами, здатне збільшити витрати відвідувачів нічних клубів.
Ароматизація в клубі занурює учасників в особливу емоційну атмосферу, піднімає настрій, знімає втому і допомагає хоча б ненадовго забути про роботу, проблеми, справи та турботи, надає заряд бадьорості та енергії, вона чудово працює спільно з відповідною подією інтер'єром, освітленням та музикою не тільки краще запам'ятатися та залишити приємні враження у відвідувачів на довгі роки, але ще й робить вам гарну рекламу.

Доктор Хендрік Шифферштайн провів дослідження про вплив ароматизації на відвідувачів нічних клубів.
В експерименті використовувалися 3 аромати: апельсин (розслаблює), м'ята (стимулює) та запах моря (нейтральний). Загальна кількість учасників експерименту становила 849 осіб віком від 20 років.
Результати показали, що там, де застосовувалася ароматизація, відвідувачі почувалися веселішими, показали велику танцювальну активність у місцях поширення аромату, дали хорошу оцінку атмосфери клубу.

Комбінація правильно підібраного дизайну, освітлення, музики та ароматів створить повніше мультисенсорне сприйняття.

журнал Springer, Chemosensory Perception

Тематичні вечірки чи свята можна ароматизувати відповідними ароматами. Новий рік – ароматом хвої та мандаринів, День Святого Валентина – ароматом шоколаду та троянд, а 8 березня – запахом весняних квітів.

У зоні бару можна застосовувати аромати різних коктейлів для підвищення їхнього продажу. Є вже кілька успішних досвідів щодо підвищення продажів коктейлів за допомогою розпилення ароматів мохіто, текіла санрайз, бейліс, віскі-кола.
Один шикарний лондонський нічний клуб додав аромат кокосового горіха у свою атмосферу. Внаслідок продажу рому Малібу зросли більш ніж у 2 рази!

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Luxury, Bella, Шкіра, Ermes, Aventura, Виноград, Азіатський Сад, Випічка, Гренадін, Білі Квіти, Французька Рів'єра, Грейпфрут.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання: