Доставка і оплата

Ми розуміємо, наскільки Вам важлива якісна та доступна ароматизація повітря, тому організували високоякісний сервіс з доставки обладнання та ароматів по всій Україні.

Повний контроль якості на всіх стадіях – починаючи від підбору ароматів і закінчуючи доставкою до вашого міста, дозволяє нам виконувати свою роботу чітко, якісно та з мінімальними витратами часу, приносячи Вам лише позитивні емоції.

Як ми працюємо:

1. ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Оформити замовлення можна на сторінці з вашим кошиком, через будь-яку форму на сайті, або по телефону. Обов'язково перевірте, чи правильно вказані контактні дані, особливо e-mail та телефон.

2. ПЕРЕВІРКА ЗАМОВЛЕННЯ

Всі замовлення обробляються вручну нашими спеціалістами, тому ми забезпечуємо найвищий рівень сервісу та виключаємо можливі помилки при замовленні. Ми завжди порадимо оптимальний варіант, якщо ви вибрали не підходящий аромат, то ми запропонуємо більш популярну альтернативу або більш економічний варіант ароматизації та спосіб доставки замовлення. На деякі складні замовлення вам може надійти від нас детальна комерційна пропозиція на кількох аркушах.

3. ОПЛАТА

- Накладений платіж.

Звертаємо вашу увагу, що при виборі способу оплати "накладений платіж" компанія "Нова пошта" додатково стягує комісію за зворотний переказ коштів.

- Через касу або термінал
Оплату на банківську карту або розрахунковий рахунок можна здійснити через будь-який зручний термінал самообслуговування. Зверніть увагу, що термінали можуть стягувати додаткову комісію за переказ коштів.

Післяплата

Оплата здійснюється під час отримання замовлення у відділенні "Нової пошти".

Переказ на карту ПриватБанку/ Monobank (максимальна сума — 5000 грн).

Після оформлення замовлення наш менеджер надасть реквізити карти,
і ви зможете здійснити оплату через Приват24 або Monobank, термінал, касу банку або іншим зручним способом.

Оплата при отриманні у поштовому відділенні за невеликих замовлень. Безготівковий розрахунок. Оплата на картку ПриватБанку. 

4. ДОСТАВКА

Замовлення відправляється в день оформлення, а доставка до обраного вами відділення "Нової Пошти" займає від 1 до 3 днів, залежно від віддаленості вашого населеного пункту.

Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника. Для замовлень від 1500 грн доставка буде безкоштовною.

До відділення "Нової Пошти". За замовчуванням доставка здійснюється до відділення "Нової Пошти" згідно з тарифами перевізника. Незабрані посилки автоматично повертаються відправнику на сьомий день.

За адресою.
Доставка кур’єром "Нової Пошти" за вказаною адресою виконується відповідно до тарифів перевізника.  

5. ОТРИМАННЯ

Після отримання замовлення, будь ласка, напишіть нам кілька рядків про те, чи все вас влаштовує, чи є якісь питання чи пропозиції.

Залишилися сумніви?

Сумніваєтесь у нашій порядності? Подивіться розділ Про компанію та розвійте всі сумніви!

Залишити коментар / задати питання: