Угода користувача

1.   Загальні положення

Ця Угода користувача (далі «Угода») є публічним договором між інтернет-магазином Solo Air (далі «Магазин») як представником Послуг та його користувачами (далі «Клієнт»). При використанні сайту https://solo-air.com.ua/ Клієнт автоматично погоджується з усіма умовами цієї Угоди.

Весь вміст інтернет-майданчика в правовому полі є інтелектуальною власністю власника компанії (фото, статті, дизайн, логотипи), він заборонений для використання та відтворення без спеціального дозволу власника Магазину.

У разі зміни або доповнення умов Угоди інтернет-ресурсом в односторонньому порядку спеціальне повідомлення не потрібне. Зміни набирають чинності з моменту їх публікації на сайті компанії. Якщо Ви не погоджуєтесь з чинними умовами, не користуйтеся сайтом.

2.   Зобов'язання Клієнта

При реєстрації на сайті Клієнт зобов'язується вводити правдиві персональні дані:

  • ім'я;
  • контактний номер телефона;
  • адреса електронної пошти;
  • адреса доставки.

Вони зберігаються в базі компанії для комунікації, оформлення замовлень, а також для верифікації доставки та оплати. Якщо контактні дані будуть вказані неточно, Магазин не зможе якісно та в повному обсязі надати свої послуги та виконати зобов'язання перед Клієнтом.

Своєю чергою, інтернет-майданчик зобов'язується не розголошувати персональну інформацію про користувача третім осам, крім випадків, передбачених законодавством України. У формі реєстрації Клієнт підтверджує свою згоду на збирання та обробку персональних даних.

Відомості про відвідувачів можуть використовуватися для внутрішнього аналізу продажів, а також для розсилки інформації про Товари та Послуги зареєстрованим користувачам. Під час створення профілю власник акаунта отримує логін та пароль. Він бере на себе відповідальність за збереження даних для входу та зобов'язується повідомити Магазин у разі їх втрати.

Клієнт має право запросити або змінити персональні дані, а також видалити свій профіль із сайту Магазину. Якщо відвідувач не згоден з умовами Угоди, він повинен припинити користуватися онлайн-майданчиком компанії.

3.   Інформація про продукцію та послуги

Магазин має право на свій розсуд розширювати асортимент або видаляти позиції з сайту без попередження клієнтів. При замовленні користувач зможе дізнатися про наявність Товару та його кількість.

Магазин надає наступний перелік послуг:

  • аромамаркетинг для приміщень будь-якого розміру та призначення;
  • реалізація обладнання для нейтралізації навіть найїдкіших запахів;
  • розробка індивідуального аромату для брендів у різних форматах;
  • обслуговування «під ключ»;
  • встановлення обладнання.

Консультанти магазину надають послуги з підбору технічних пристроїв та ароматів відповідно до запитів Клієнта та сфери їх застосування. Вартість Товарів може бути змінена в односторонньому порядку. Ціна продукції, яку замовив Клієнт, зміні не підлягає.

Зроблена покупка завжди реалізується за початковою ціною. Інформація про товари має ознайомлювальний характер, а зображення продукції на сайті магазину можуть відрізнятись від оригіналу. Вичерпні дані про її характеристики можна дізнатися, звернувшись до Служби підтримки.

4.   Робота Магазину

Для оформлення замовлення на сайті https://solo-air.com.ua/ Клієнт заповнює електронну форму. Уточнити інформацію про замовлення користувач може за контактними телефонами, вказаними на сайті або через віконце онлайн-консультанта. Оплата здійснюється через посилання на сайті онлайн або фактичний рахунок-фактуру під час отримання покупки в гривні.

Відправлення замовлень здійснюється Магазином через пошту, кур'єрську службу або транспортну компанію. Доставка Товарів можлива по всій території України та за її межами. Після оформлення замовлення представник Магазину здійснює зворотний зв'язок із Клієнтом для уточнення інформації щодо купівлі, її оплати та вибору способу доставки.

Підтвердження замовлення телефонним дзвінком є ​​обов'язковим, якщо клієнт вибрав покупку з оплатою при отриманні. Відмовитися від замовленого Товару дозволяється будь-якої миті, аж до відвантаження його на адресу. Після отримання Товару його можна повернути Магазину протягом 30 днів (14 днів в умовах, передбачених Законом про права споживачів, доповнений Магазином).

Клієнт може обміняти або повернути замовлений Товар у разі збереження його цілісності, ярликів та пломб за умови наявності чека або іншої супровідної документації, а також гарантійного талона. Якщо продукція доставляється користувачеві через пошту чи транспортну компанію, відповідальність за його цілісність та безпеку несе перевізник.

Оглядати Товар і висувати претензії щодо його якості та характеристик потрібно відразу при отриманні. Клієнт зобов'язується своєчасно забрати замовлення поштою в терміни, передбачені Магазином та перевізником. В іншому разі посилка може бути повернена відправнику. У разі відмови Клієнта від замовлення вартість Товару компенсується Магазином за вирахуванням витрат на транспортування.

Гарантійні терміни на різні групи продукції можуть відрізнятися, тому їх потрібно уточнювати при замовленні. За умови дотримання всіх вимог для повернення Товарів Клієнту необхідно звернутися до Служби підтримки компанії. Фінансові кошти можуть бути повернуті на картку Клієнта (або особовий рахунок), з якої здійснювалася оплата, протягом трьох днів.

Якщо Ви знаходитесь в іншому місті і не знаєте, як вибрати потрібний аромат, залиште заявку і ми Вам зробимо СПЕЦІАЛЬНУ пропозицію.

Залишити коментар / задати питання: