Стратегія ароматизації магазину взуття схожа на два попередні (ароматизація магазинів одягу та нижньої білизни).
Не забувайте, що збільшення прибутку та усунення запахів – це не єдині причини, через які вам слід ароматизувати взуттєвий бутік.
Всесвітньо відома компанія, що випускає взуття та сумки класу люкс – Jimmy Choo вдається до послуг арома-маркетингових компаній для ароматизації своїх магазинів, розташованих у всьому світі.
"Бренди тепер розумію, що це є частиною ведення бізнесу", говорить Ендрю Кіндфуллер (Andrew Kindfuller), генеральний директор американської аромамаркетингової компанії.
Відомий виробник кросівок – New Balance облаштував свій магазин у Пекіні під ретро-стиль 50-60х років: старі фотографії на стінах та рекламні плакати New Balance, дерево та шкіра у дизайні інтер'єру. Проект «мультисенсорного маркетингу» також включав аудіо-фон, візуальний та нюховий вплив на покупців. У магазині використовуються деревні аромати з нотами шкіри, що нагадують магазини взуття із середини XX століття.
Доктор Алан Хірш провів цікавий експеримент, помістивши кілька пар абсолютно однакових кросівок Nike у два різних відділи, один з яких ароматизувався. За результатами опитувань 84% покупців віддали перевагу моделям в ароматизованій секції, вони оцінили їх як якісніші і готові були купити їх за вищою ціною.
Таким чином, наявність гарного аромату спонукає нас підсвідомо сприймати річ як найкращу за якістю. За результатами опитування, кожен із 10 покупців у ароматизованій секції був готовий переплатити за взуття на 10$ на відміну від покупців у не ароматизованому відділі. Цей досвід можна застосовувати у тих відділах, де ціни на взуття вищі.
Доктор Алан Хірш, "Ефект впливу ольфакторних подразників при оцінці покупцем продукту", Chemical Senses (1991)
Luxury, Bella, Кожа, Ermes, Stradivarian, Ваниль Табак, Royal, Blue, Черная Орхидея, Giorgio, Woody Fantasy, Quelle.
ВАЖНО!
Применить ароматизацию в Вашем бизнесе несложно. Можно приобрести оборудование и ароматы и заниматься самостоятельно, а лучше довериться профессионалам, получив дополнительные выгоды и преимущества «под ключ» по утвержденной абонентской плате, а именно:
- оборудование и ароматы не нужно покупать
- ежемесячное плановое посещение специалиста для обслуживания – замены аромата и элементов питания, настройки и профилактики оборудования
- оперативный (по требованию) выезд специалиста для настройки, перемещения, ремонта, замены оборудования, презентации новых ароматов
- Вам не нужно назначать ответственного сотрудника или самому обслуживать арома-оборудование, тратя своё время
Если площадь помещения для ароматизации до 50 кв.м. – выгоднее купить, если свыше 50 кв.м. – выгоднее и удобнее обслуживаться у нас.