Подарунки найчастіше купують напередодні свят, тому в таких магазинах слід проводити ароматизацію сезонними запахами, наприклад, ялина та цитрусові, які асоціюються в українців із Новим Роком, гарантовано збільшують кількість продажів, створюючи святкову атмосферу та підвищуючи настрій покупців. До ароматів, що підходять для новорічних свят, також відноситься гвоздика та кориця. Для свята 8 березня використовують аромати квітів, а для 14 лютого – «Дня всіх закоханих» торгові зали наповнюються запахами цукерок, десерту, карамелі та троянд.
Коли одна людина купує подарунок для іншого, для обох це завжди важлива подія. Купівля подарунка завжди проходить із почуттям трепету в душі. Ароматизація повітря у магазині подарунків посилює задоволення від процесу покупки, що запам'ятається надовго. Що більше аромат відповідає святу, то більше покупців він приваблює.
У звичайні дні подарунки теж мають пахнути, адже будь-який будній день може виявитися найважливішою датою життя одного з клієнтів. Аромат діє як каталізатор, тому особливо вигідно його застосування у місцях, де завжди панує позитивний настрій.
Bella, Шкіра, Груша Карамель, Персик, Виноград, Азіатський Сад, Випічка, Білі Квіти, Woody Fantasy, Французька Рів'єра.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
- обладнання та аромати не потрібно купувати
- щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
- оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
- Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.