Ми спостерігали ефект від ароматизації, якщо запах відповідав сезону. Так, наприклад, на Різдво люди очікують на запахи кориці або чогось подібного

Доктор Ерік Спангенберг (Eric Spangenberg) декан факультету бізнесу
Washington State University

Як відомо, купівля подарунків до свят у більшості випадків пов'язана з походами магазинами. Зважаючи на загальний ажіотаж і брак часу, найчастіше рішення про купівлю відбувається спонтанно, на місці продажів. Тому для того, щоб зробити процес вибору подарунків більш приємним та комфортним та стимулювати незаплановані покупки, у торгових залах, потрібно використовувати конгруентні аромати.

Перед 8 березня у відділах жіночої білизни рекомендується розпорошувати аромати квітів: троянда, орхідея. Вони допоможуть покупцям, у ролі яких цього разу виступають чоловіки, розслабитися і спокійно вибрати подарунок, який обов'язково сподобається жінкам. В ювелірних магазинах аромат цитрусових зробить ваших клієнтів щедрішими, впевненішими у своєму придбанні та дасть заряд гарного настрою. Адже, як відомо, у піднесеному настрої ми витрачаємо більше грошей. Аромати кави, шоколаду та десертів у кафе створять незабутній святковий вечір та порушать апетит відвідувачів.
14 лютого романтичну атмосферу у торговельному залі створять винятково ніжні запахи.
23 лютого використовуйте арома-композиції.
Надходження нової пори року можна позначити тематичними ароматами. Весною настрій відвідувачам підніме запах квітучого саду, трави, дощу, сосни, лісу. Влітку – екзотичні аромати, які асоціюються з подорожами у теплі країни, відпусткою, морем та сонцем. Восени, коли стоїть сира прохолодна погода, підбадьоріть відвідувачів теплими ароматами осіннього листя, амбри, пачулі, сандала, пряних спецій. Взимку використовуйте аромати евкаліпту, мигдалю, кориці.

Окремо хочеться зупинитися на ароматизації у сезон новорічних свят. Невеликі магазини, респектабельні бутіки, великі торгові центри – майже всі без винятку створюють приємну святкову атмосферу напередодні святкування Нового року. Приємна музика, гарне оформлення та, звичайно ж, святкова ароматизація повітря. Адже, за оцінками експертів, саме в новорічні свята за допомогою ароматизації можна досягти підвищення обороту на цілих 40% і, як показує практика, це далеко не межа.

Домашній запах солодкої випічки, переплетення ароматів кориці, коли, глінтвейну, суміш мандарину та ялинки переносять нас у дитинство, безтурботну атмосферу новорічних свят у колі близьких та друзів. Вони покращують самопочуття та сприяють комфортному перебування в приміщенні. Під час свят ці аромати доречні скрізь: від салонів краси до супермаркетів, незалежно від напрямку вашого бізнесу, а правильно підібрана музика та оформлення приміщення ще більше посилять урочистість атмосфери в торговому залі, підвищать лояльність та доброзичливість клієнтів та персоналу, а також пам'ятку місця. Все це сприятливим чином позначиться на продажах, як напередодні свята, так і після нього.

Ароматизація кондитерських відділів у французьких «Ашанах» перед Різдвом запахом пудингу збільшила продажі на 60%

Рекомендації щодо вибору ароматів:
Vanilla & Musk,  Grape, Cookies, Vanilla tobacco
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
  • обладнання та аромати не потрібно купувати
  • щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
  • оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
  • Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Секретна формула для вибору, що краще – купити чи обслуговуватись у фахівців:
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.
Назад до блогу

Підбір обладнання в залежності від площі приміщення

Приміщення до 50 кв. м

  1. Обладнання: від 1350 грн аерозольна ароматизація / Аромати: від 480 грн аерозольна ароматизація
  2. Обладнання: від 2700 грн нано-дифузери / Аромати від 490 грн Аромати для нанодиффузії

Приміщення від 50 до 100 кв.м

  1. Обладнання: від 1350 грн аерозольна ароматизація / Аромати: від 480 грн аерозольна ароматизація . У більшості випадків можна використовувати аерозольну ароматизацію, але краще буде нодифузія.
  2. Обладнання: від 2800 грн нано-дифузери / Аромати від 490 грн Аромати для нанодиффузії

Приміщення від 100 до 150 кв.м

  1. Обладнання: від 4400 грн нано-дифузери / Аромати від 490 грн Аромати для нанодиффузії. Найкраще використовувати обладнання потужністю не менше ніж 5 Вт. якщо площа 150 кв.м., то краще взяти апарат потужністю 8 Вт (OS2 або Incanto 300)

Приміщення 150-300 кв.м

  1. Обладнання: від 4500 грн нано-дифузери / Аромати від 490 грн Аромати для нанодиффузії. Апарат потужністю 8 Вт: OS2 або Incanto 300

Рекомендоване обладнання для ароматизації

Диспенсери аерозольні

Рекомендовані аерозольні аромати:

Нано-дифузія:

Рекомендовані ароматичні масла для дифузорів:

Залишити коментар / задати питання:

SPA-салонам рекомендуется использовать ароматы на 100% состоящие из натуральных эфирных масел.
Высококачественные эфирные масла способствуют активному расщеплению жировых отложений, оказывают благоприятное влияние на здоровье, повышают иммунитет, снимают стресс, улучшают настроение и уничтожают вирусы и бактерии – еще один аргумент в пользу ароматизации для вашего бизнеса.