Запитання про аромати
Контент, що згортається
Чи є в ароматах ефірні олії чи хімічні компоненти?
У нас є картриджі, що складаються повністю з натуральних компонентів, так і з синтетичним складом. Натуральні аромати відмічені спеціальним символом.
Найчастіше такі аромати використовуються для СПА та сеансів ароматерапії. Для бізнесу їх застосування не рекомендується. Справа в тому, що велика кількість натуральних компонентів здатна викликати алергію, а так як бізнес-ароматизація націлена на велику кількість людей, рекомендують застосовувати безпечні синтетичні аналоги.
Не варто турбуватися з приводу ненатуральності компонентів, якщо вони є високою якістю. Запахи повністю ідентичні натуральним і часто навіть перевершують їх насиченість.
Для наших ароматів ми використовуємо ідентичні натуральні та частково натуральні ароматичні речовини, які ми отримуємо від виробників, що перебувають у IFRA (Інтернаціональний Союз Виробників Ароматичних Речовин) і виробляють свої ароматичні речовини виключно відповідно до суворих правових норм. На відміну від ефірних олій, всі ароматичні речовини, які використовуються нами, досліджені до найдрібніших складових частин, і, таким чином, забезпечується безпека цих речовин для людини та тварин.
Штучні аромати безпечніші за натуральні?
Багато хто не знає, що природа теж виробляє величезну кількість отруйних речовин і що більшість ефірних олій досліджена набагато менше, ніж синтетичні ароматичні речовини, які ми використовуємо. Так, наприклад, існують ефірні олії, які можуть завдати величезної шкоди здоров'ю вагітної жінки та плоду. З цієї причини ми вирішили повернутися до синтетичних ароматичних речовин, для яких наші виробники можуть надати нам сертифікати про проведені дослідження та дані з техніки безпеки. І, звичайно ж, ми не продаємо ароматів, які мають навіть невелику ймовірність викликати алергічну реакцію.
Чи можуть наші аромати спричинити алергію?
Всі наші ароматичні речовини ґрунтовно контролюються в цьому відношенні, тому ймовірність виникнення алергічних реакцій мізерна мала. Той факт, що наші прилади часто використовуються лікарями, які відповідають за своїх пацієнтів, показує, наскільки безпечною є наша продукція. Звичайно, враховуючи те, що кожен організм людини унікальний, повністю виключити можливість появи алергічних реакцій не можна, але за всю історію роботи нашої фірми з ароматичним обладнанням, ми жодного разу не стикалися з подібними проблемами.
Будь-який європейський виробник, який дбає про якість своєї продукції, мінімізуватиме ризики, пов'язані з алергічною реакцією на продукт.
У продукції, яка використовується для ароматизації приміщень громадського користування, не повинно бути алергенів. Ми наводимо список цих алергенів, щоб Ви могли судити про якість продуктів, які Ви використовуєте:
▸ALPHA ISOMETHYL IONONE
▸AMYL CINNAMAL
▸AMYLCINNAMYL ALCOHOL
▸ANISE ALCOHOL
▸BENZYL ALCOHOL
▸BENZYL BENZOATE
▸BENZYL CINNAMATE
▸BENZYL SALICYLATE
▸BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL
▸CINNAMAL
▸CINNAMYL ALCOHOL
▸CITRAL
▸CITRONELLOL
▸COUMARIN
▸EUGENOL
▸EVERNIA FURFURACEA (TREEMOSS) EXTRACT
▸EVERNIA PRUNASTRI (OAK MOSS) EXTRACT
▸FARNESOL
▸GERANIOL
▸HEXYL CINNAMAL
▸HYDROXYCITRONELLAL
▸HYDROXYISOHEXYL
▸3-CYCLOHEXENE ▸CARBOXALDEHYDE
▸ISOEUGENOL
▸LIMONENE
▸LINALOOL
▸METHYL 2-OCTYNOATE
Також ароматизатори, щоб вважатися гіпоалергенними, не можуть включати такі небезпечні компоненти згідно з класифікацією ЄС: R36/38 (інгредієнт може дратувати очі та шкіру), R43 (може викликати алергічні реакції при контакті зі шкірою).
Гіпоалергенні продукти – важлива галузь для індустрії ринку ароматизаторів. Використання гіпоалергенних ароматизаторів повітря допоможе навколишньому середовищу бути чистішим і менш небезпечним для людей, схильних до алергії.
Ще ми б хотіли додати дуже важливу інформацію. Незважаючи на те, що виробники чесно намагаються уникати потрапляння будь-якого з небезпечних компонентів у свій продукт, алергія – одне з найнепередбачуваніших захворювань. На аромати у приміщенні справді можлива алергічна реакція. Але тут є один істотний момент – реакція на натуральні компоненти зустрічається у кілька разів частіше, ніж на штучні. На практиці це означає, що алергічна реакція на бізнес-ароматизацію зведена до мінімуму, її ймовірність мала, проте можлива для окремих людей.
Як визначити, чи достатній рівень ароматизації?
Якщо Ви використовуєте обладнання для ароматизації торгових приміщень, Ваші клієнти та співробітники можуть мати різні думки щодо інтенсивності аромату. І це справді так! Щодо своїх співробітників необхідно так вибирати інтенсивність ароматизації, щоб після певного часу вони самі не відчували аромату. Наш мозок механічно запам'ятовує інформацію про аромат і сприймає її як даність після певного часу. Важливо, щоб клієнти, які заходять у приміщення (чи то магазин, офіс чи будь-яке інше приміщення) відчували аромат. Однак ситуація, коли аромат не відчувається, може виникнути і у випадку, якщо наш прилад не підходить до даного приміщення. Не можна очікувати, щоб один аерозольний ароматизатор міг підтримувати аромат у приміщенні площею 100 кв. м. Необхідно звернути увагу до технічні можливості кожного приладу.
Як вибрати місце для встановлення арома-обладнання?
Для ароматизаторів та нейтралізаторів запаху діє єдине правило. Встановлюйте прилади в приміщеннях з будь-якою вентиляцією (не можна видалити запах на об'єкті, де взагалі немає руху повітря, запах спертий і важко дихати), не ставте прилад біля входу (якщо це не є частиною арома-стратегії) або відкритих вікон (молекули речовини будуть вилітати на вулицю), встановлюйте обладнання біля кондиціонерів та приточування, але в жодному разі не біля витяжки.
Що робити, якщо нейтралізатор запаху сильно пахне?
Змінні картриджі для нейтралізаторів запаху складаються із суміші ефірних олій. Новий щойно розпакований картридж перші 2-3 дні має більш відчутний аромат, особливо якщо в приміщенні сторонні запахи не такі інтенсивні. Якщо у приміщенні неприємні запахи майже не відчуваються, зменшуйте потужність нейтралізатора запахів. У будь-якому випадку запах нейтралізатора пом'якшується з часом.
Чи існують запахи, з якими нейтралізатор не справляється?
Хоча наші нейтралізатори запахів є високоефективними настільки, що здатні знищити запахи пожежі, гару, тютюну, плісняви, не рекомендуємо намагатися їх застосовувати на занадто великих площах з неприємними запахами високої інтенсивності, наприклад, в автосалонах з виразним запахом автомобільних покришок.
У чому різниця ароматизаторів в аерозольних балонах та освіжувачів повітря з побутових магазинів?
Ніколи не порівнюйте професійні бізнес-ароматизатори та побутові освіжувачі повітря. Наші аромати виробляються професіоналами арома-маркетингу спільно з найкращими парфумерами світу, а це означає:
▸Наші ароматизатори мають природний природний запах. Ви будете впевнені, що Ваші клієнти не втечуть затиснувши ніс, а будуть насолоджуватися запахом соковитих фруктів, кави, що бадьорить, спокусливих гарячих булочок або пирога з чорницею, цукерок або копченого бекону. Це, безперечно, підвищить Ваші продажі, приверне увагу, створить розслаблюючу атмосферу або навпаки підвищить концентрацію уваги Ваших співробітників та клієнтів, все залежить від Ваших цілей.
▸Якщо це арома-композиції або аромати за мотивами знаменитих парфумерних шедеврів, то вони не пахнуть як дешеві парфуми, як це часто буває, коли використовується неякісна продукція для аромамаркетингу. З нашими ароматизаторами Ви відчуватимете лише легкий аромат дорогого парфуму.
▸Прилади для поширення аромату мають LCD-дисплей, деякі моделі здатні в залежності від заданої програми розраховувати в реальному часі наступної дати заміни аерозольного балона. Ви також можете задати інтервал уприскування, час початку та кінця роботи індивідуально на кожен день тижня і навіть виключити святкові та вихідні дні цього місяця. Апарати для аерозольної ароматизації мають захист від стороннього втручання: доступ до балону з ароматом та меню захищений замком.
▸Більшість наших аерозольних ароматів має у своєму складі компонент, що нейтралізує інші сторонні запахи, причому він не заглушує їх своїм ароматом і не перемішується з ними, а на молекулярному рівні повністю нейтралізує всі запахи. А деякі аромати (колекція аромотерапія) складаються тільки з натуральних арома-масел.
▸Всі наші арома-балони економічні, вони розраховані на 3000-3100 упорскування арома-рідини. А використання їх у програмованих диспенсерах ще більше продовжує термін їхньої служби.
Моя мета – підвищити прибуток. Який аромат вибрати?
До кожного бізнесу підхід індивідуальний. Не існує такого універсального диво-аромату, що магічним чином підвищує прибуток будь-якого бізнесу. Ароматизація – це один із способів створення привабливої атмосфери. І, слід зазначити, дуже ефективний. У Європі ароматизація бізнесу застосовується набагато частіше, ніж в Україні. Ефективність аромамаркетингу зростає, коли Ви застосовуєте її спільно з методами, що впливають на інші канали сприйняття: приємною візуальною атмосферою (кольори, дизайн, меблі), звуковий (приємна музика, звукові шуми), і, звичайно ж, привітним персоналом. Звертайтесь до наших спеціалістів. Ми підберемо правильний аромат для вашого бізнесу!
У вас є питання?
Залишайте коментарі внизу сторінки, ми надішлемо Вам відповідь електронною поштою