«Запах робить клієнтів більш схильними відвідати торговельний центр та рекомендувати його іншим»
Lofgren, Amsterdam, Netherlands, 1994
Ароматизація приміщень великої площі – завдання нелегке. Торгово-розважальні комплекси складаються з кількох поверхів, мають складну систему вентиляції та кондиціювання, зони загального користування та секції з магазинами кафе із властивими їм запахами. Причому кожна секція має своє оформлення, асортимент та може застосовувати систему локальної ароматизації. Тому важливо, щоб запах торгового центру не змішувався із запахами у секціях, створюючи неприємні поєднання.
Зазвичай у разі застосовуються професійні арома-установки, встраиваемые в систему вентиляції. Як правило, це нагрівачі арома-рідини або прилади з потужним дифузійним насосом або системою форсунок, що перетворюють рідину на холодну пару, яка надходить трубкою, що врізається в повітропровід, і поширюється разом з припливним повітрям.
Унікальний аромат, який зустрічає відвідувачів торгового центру, надовго залишиться в пам'яті, він здатний підвищити настрій ваших клієнтів та збільшити час перебування у ТРЦ.
Аромати створюють приємне переживання від покупок, що сприяє повторному відвідуванню.
Серія з 6 арома-станцій була встановлена по всій площі торгового центру і налаштована так, щоб інтенсивність аромату була трохи нижчою від порога усвідомленого сприйняття. Перший тиждень установки випромінювали ледь вловимий цитрусовий аромат (суміш апельсина, лимона та мандарину), другого тижня – заспокійливий аромат лаванди, третій тиждень установки перебували у відключеному стані. Декілька сотень покупців було запропоновано відповісти на питання анкети для визначення загального враження про торговий центр, настрої відвідувачів, кількість куплених товарів. Виявилося, що аромат цитрусів приємніший, живіший і стимулюючий до покупок. Під впливом п'янкого запаху кожен покупець витратив у середньому на покупку на 20 $ більше. Але дослідники попереджають, що запах справляв максимальний вплив на годинник середньої заповненості торгового центру. Якби в ньому було надто тісно чи надто порожньо, ефект був би не таким значним.
Щоб не зіпсувати враження про покупки, слід подбати про нейтралізацію неприємних запахів. Для туалетів чудово підходять аерозольні диспенсери з ароматами, у складі яких є нейтралізуючі компоненти. У примірювальних кабінках застосовують недорогі компактні футляри з картриджем-нейтралізатором запахів. Для усунення запаху з кухні кафе та ресторанів застосовується більш «серйозне» обладнання, яке розраховане на професійне очищення від запахів на великих площах.
Універмаг Bloomingdale's поширює солодкий запах дитячої присипки у відділі товарів для дітей, створюючи асоціації з дитинством, для відтворення атмосфери відпочинку у відділі, де продаються купальники та пляжне приладдя пахне кокосом, відділ жіночої білизни приваблює хвилюючим квітковим ароматом.
Грейпфрут, Азіатський Сад, Чорна Орхідея, Випічка, Виноград, Bella, Гранат, Білі Квіти, Мохіто, Білі Квіти, Французька Рів'єра.
ВАЖЛИВО!
Застосувати ароматизацію у Вашому бізнесі нескладно. Можна придбати обладнання та аромати та займатися самостійно, а краще довіритися професіоналам, отримавши додаткові вигоди та переваги «під ключ» за затвердженою абонентською платою, а саме:
- обладнання та аромати не потрібно купувати
- щомісячне планове відвідування спеціаліста для обслуговування – заміни аромату та елементів живлення, налаштування та профілактики обладнання
- оперативний (на вимогу) виїзд спеціаліста для налаштування, переміщення, ремонту, заміни обладнання, презентації нових ароматів
- Вам не потрібно призначати відповідального співробітника чи самому обслуговувати арома-обладнання, витрачаючи свій час
Якщо площа приміщення для ароматизації до 50 кв. - Вигідніше купити, якщо понад 50 кв.м. – вигідніше та зручніше обслуговуватися у нас.